Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@06:58:01 GMT

نخست وزیر اسبق مالزی با عفو پادشاهی آزاد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۹۳۸۷

رویداد۲۴-انور ابراهیم سیاستمدار و نخست وزیر اسبق مالزی با عفو پادشاه از زندان آزاد شد.چهره‌ اصلاح‌طلب مالزی مورد عفو پادشاهی قرار گرفته و آزاد شد و همین، راه را برای بازگشت او به عرصه سیاسی خصوصا پس از پیروزی درخشان ائتلاف او در انتخابات پارلمانی هموار می‌کند.

 انور ابراهیم ۷۰ ساله سال ۲۰۱۵ در پرونده "لواط" محکوم شد اما تاکید داشت هدف از این رسوایی ضربه زدن به ائتلاف او پس از کسب دستاوردهایی علیه دولت حاکم ائتلافی است که مدت‌ها قدرت را در دست داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبس او هشتم ژوئن منقضی می‌شود اما پیروزی انتخاباتی غیر منتظره ائتلاف او به رهبری ماهاتیر محمد، رهبر سابق مالزی در انتخابات نهم مه منجر به آزادی فوری او شد.

انور ابراهیم که بابت جراحی شانه در بیمارستان به سر می‌برد، امروز چهارشنبه مرخص شد و برای خبرنگاران دست تکان داد. سخنگوی حزب او گفت، پادشاه مالزی انور ابراهیم را عفو کرده است. او منتظر است پست نخست‌وزیری را تحویل بگیرد، اما بعید است ماهاتیر محمد خیلی زود این پست را به او تحویل بدهد. 

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد۲۴ اخبار مهم اخبار روز جدیدترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

دیگر خبرها

  • وزیر اسبق بهداشت: طرح اجباری پزشکان برداشته شود
  • ابراهیم پشت‌کوهی با «مکبث زار» به آلمان می‌رود
  • وزیر اسبق زلنسکی در فهرست تحت تعقیب روسیه قرار گرفت
  • الزام سامان دادن یک نظام فراگیر اسلامی برای کنار زدن نظام سلطه
  • افزایش سرعت سقوط آزاد سوناک بعد از انتخابات محلی انگلیس
  • وزیر اسبق آموزش و پرورش: آقای صحرایی از خدا پروا کنید
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • ملی‌پوش مازندرانی تیراندازی، قهرمان کشور شد