Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@17:10:20 GMT

به هیچ وجه نگفته ام ایران باید امتیاز بیشتری بدهد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۹۵۱۳

به هیچ وجه نگفته ام ایران باید امتیاز بیشتری بدهد

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که به هیچ وجه سخنی از امتیاز دادن ایران برای حفظ توافق هسته ای (برجام) مطرح نکرده است.

به گزارش ایمنا، ریابکوف با بیان اینکه خبرگزاری اینترفاکس تمامی صحبت های امروز او را به درستی (به زبان انگلیسی) بازتاب داده بود، ادامه داد: فقط تیتر این خبر کاملا برعکس اظهارات من بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر امور خارجه روسیه با بیان اینکه چندین رسانه امروز در محل سخنرانی وی حضور داشتند و هیچ کدام چنین اشتباهی نکرده اند، یادآور شد: در همین رابطه با خبرگزاری اینترفاکس تماس گرفتم و گفتم آن تیتری که صحبت های من را برعکس نشان می دهد را تغییر دهند و اینترفاکس هم قول داد که این کار را انجام دهد. ریابکوف در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینکه آیا خبرهای امروز برخی از رسانه های جهان و ایران به نقل از شما، اشتباه برداشتی بوده است، گفت: بله، این اخبار به هیچ وجه با واقعیت تطابق ندارد و ما به هیچ وجه از ایران نمی توانیم بخواهیم که امتیازی بدهد؛ بلکه معتقدیم برجام یک توافق کامل و متوازن است که طرفین روی آن بسیار فکر کرده اند و باید حفظ شود. معاون وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد: اینکه اکنون چیز دیگری از ایران خواسته شود، کاملا نادرست، غیرسازنده و زیان بار است؛ برعکس ما اکنون باید به همراه ایران شرایطی را فراهم کنیم که از فعالان اقتصادی فعال در ایران، دفاع شود. وی افزود: اگر ایران ببیند که چنین شرایطی فراهم می شود آنگاه امکان حفظ برجام بالا می رود و روسیه همراه با ایران در این جهت حرکت خواهد کرد. ریابکوف در ادامه گفت وگوی خود با ایرنا افزود: می خواهم سخنی که در نشست گفتم را بار دیگر تکرار کنم؛ هفت رسانه اظهارات امروز من را انعکاس دادند که در آن گفتم هم اکنون برخی دولت ها تلاش می کنند تا موضوعاتی همچون سیاست منطقه ای ایران و برنامه موشکی این کشور را که در برجام مورد بحث نبودند را مطرح کنند. معاون وزیر امور خارجه روسیه اظهار کرد: همچنین در این نشست گفتم، زمانی که در خصوص رسیدن به برجام گفت‌وگو می کردیم، همه طرفین با فکر (دور اندیشی) تصمیم گرفتند تا موضوعاتی غیر از برنامه هسته ای ایران و تحریم ها را مورد بحث قرار ندهند. ریابکوف با بیان اینکه ما این کار را کردیم و به توافق هسته ای (برجام) دست یافتیم، توضیح داد: دلیل این تصمیم آن بود که بتوانیم به یک توافق جامع دست یابیم؛ اگر اکنون کسی بخواهد دوباره آن موضوعات را مورد بحث قرار دهد، شرایط خطرناکی پدید می آید و ما دقیقا از همین شرایط نگران هستیم؛ به همین خاطر من به هیچ وجه نگفتم که ما خواستار این هستیم که ایران امتیازاتی بدهد. برخی رسانه های خارجی روز سه شنبه به نقل از معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرده بودند که حفظ توافق هسته‌ای ایران (برجام) بدون اینکه تهران امتیازات جدیدی واگذار کند، غیرممکن خواهد بود، اما ریابکوف این خبر را تکذیب کرد.

منبع: ایرنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ایران برجام روسیه اصفهان شهردار اصفهان ریاست جمهوری ورزشگاه نقش جهان فناوری های نوین مدیریت شهری اصفهان فردا زاینده رود کشاورزی حمل و نقل عمومي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان هفته گذشته در مسابقه جام حذفی مقابل فجر شهید سپاسی شیراز موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شد که سید ابوالفضل رزاق‌پور توانست مثل لیگ‌برتر در این بازی حذفی هم پاس گل بدهد و تیمش را در رسیدن به این برد کمک کند، اما او انگیزه زیادی دارد امروز هم در جدال با مس رفسنجان چنین اتفاقی را رقم بزند.

ابوالفضل رزاق‌پور که در این فصل جایگاه ثابتی در ترکیب گل‌گهر داشته و نمایش خوبی در سمت چپ خط دفاعی این تیم ارائه کرده، امیدوار است امروز در جدال حساس برابر مس رفسنجان که تجربه پاس گل برابر آن را دارد، دوباره این کار را انجام بدهد و به دانیال اسماعیلی‌فر برسد.

مدافع چپ گل‌گهر سیرجان جدا از رقابت‌های جام حذفی، در فصل جاری لیگ برتر هم پنج پاس گل داده که سعی دارد امروز هم در دربی کرمان مقابل مس رفسنجان این آمار را بهتر کند و به دانیال اسماعیلی‌فر برسد.

دانیال اسماعیلی‌فر با 6 پاس گل در رده دوم جدول برترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، اما امروز به دلیل محرومیت دور از فهرست نفرات پرسپولیس مقابل سپاهان است و این فرصت در اختیار رزاق‌پور قرار دارد تا یک پاس گل برابر مس رفسنجان بدهد و به رده دوم جدول برترین پاسورها برسد.

دیگر خبرها

  • رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس پورعابدینی
  • جبلی: باید کار‌های بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • ببینید| نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و محمدجواد ظریف/ «هر روز که از خواب بیدار می‌شویم وضعیت عوض شده»
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • ببینید| رازهای نگفته فرشته از زبان پردیس؛ چرا از گرفتن سیمرغ شاد نبود؟ رازگشایی از ملاقات شرعی تا آش و شکلات!
  • از اسرائیل خواسته‌ایم برای مقابله با پهپادهای ایرانی به ما مشاوره بدهد
  • کارمندان مالیات بیشتری دادند یا طلافروشان؟ (فیلم)
  • انصاف نبود بخواهم تراشتگن را تحقیر کنم
  • آمریکا مانع حضور نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل شد