Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:33:07 GMT

قایق‌سواری با ماشین در قروه!! + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۴۹۷۷۴

قایق‌سواری با ماشین در قروه!! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ خیابان‌های شهر قروه در استان کردستان به علت بارش باران و تگرگ بهاری  و نداشتن مدیریت بحران دچار آبگرفتگی گسترده شده و تردد را برای شهروندان دشوار کرده است.

منبع: روح‌الله زرین - کردستان (قروه)

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ «قروه» در آب غرق شد + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۵۱ قایق تفریحی آماده سفرهای نورزی/ ۱۳ مسیر دریایی مجاز وجود دارد

سخنگوی سفرهای دریایی نوروزی سازمان بنادر و دریانوری‌ گفت: ۶۷۵۱ فروند قایق تفریحی ۵ تا ۷ نفره با ظرفیت ۴۱ هزار و ۳۸۰ نفر برای سفرهای دریایی آماده شده است.

به گزارش ایسنا، اله‌مراد عفیفی‌پور در نشست تشریح اقدامات و برنامه‌های طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروز ۱۴۰۳، با تاکید بر ایجاد آمادگی کامل در ایستگاه‌های مسافری با کنترل بازرسی فنی و ایمنی همه شناورها بیان کرد: درحوزه شناورها بازدید و بررسی لازم انجام شده و هرچه به پایان سال نزدیک می‌شویم، بازرسی‌ها برای رفع نواقص رو به افزایش است تا آمادگی نسبی در شناورهای گردشگری انجام شود

وی ادامه داد: برای این ایام در حوزه شناورهای مسافری ۵۸ فروند با ظرفیت ۶۴۴۱ صندلی در جا و ۴۷ فروند لندیکرافت با ظرفیت ۱۹۳۲ دستگاه حمل خودرو و همچنین ۹۵ فروند شناور با کاربری تفریحی با ظرفیت‌های متفاوت و ۶۷۵۱ فروند قایق تفریحی ۵ تا ۷ نفره با ظرفیت ۴۱ هزار و ۳۸۰ نفر آماده شده است. البته پیش از این عنوان شده بود که ۱۲ هزار قایق تفریحی آماده شده که منظور قایق‌های صیادی هم هست که امکان اضافه شدن آنها به ظرفیت مسافری وجود دارد، اما آنچه امروز در طرح تدارک دیده شده، ۶۷۵۱ فروند قایق تفریحی است.

سخنگوی سفرهای دریایی نوروزی سازمان بنادر و دریانوری با بیان اینکه ۱۳ مسیر دریایی مجاز وجود دارد، گفت: این مسیرها شامل بندر شهید حقانی در بندرعباس به هرمز، لارک، قشم، هنگام و ابوموسی در غرب هرمزگان و همچنین از بندر چارک به کیش، از بندر لنگه به کیش و از بندر آفتاب به کیش است. این مسیرهای رسمی هستند که اعلام شدند و هر مسیری غیر از اینها غیرمجاز است.

عفیفی‌پور ادامه داد: البته ما ساحل گسترده‌ای در جنوب کشور داریم و جمعیت زیادی از این ظرفیت استقبال می‌کنند و به‌دلیل ناآگاهی مردم، برخی افراد سودجو به دنبال ارائه خدمات به مردم هستند. نمایندگان سازمان بنادر در تمامی مبادی رسمی و مبدا گردشگری حضور دایم دارند و از مردم تقاضا داریم از نقاط و مبادی مجازی استفاده کنند که نماینده سازمان بنادر در آنجا حضور دارد.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • قایق سواری سارا و نیکای سریال پایتخت در استکهلم سوئد (فیلم)
  • ماشین سواری رهبر کره شمالی با خودروی پوتین
  • اجرای پویش مسیر پاک - ایران سبز در مسیر دهگلان و قروه + تصاویر
  • غرق شدن قایق مهاجران در سواحل تونس با دو قربانی
  • حادثه‌ای دیگر برای مهاجران غیر قانونی در آب‌های ترکیه
  • بیش از ۶ هزار ۷۵۰ فروند قایق تفریحی در خدمت سفر‌های نوروزی است
  • ۶۷۵۱ قایق تفریحی آماده سفر‌های نوروزی
  • معرفی جاذبه‌های گردشگری قروه/اژدهای سنگ شده را باید دید
  • ۲۲ مهاجر در دریای اژه غرق شدند
  • ۶۷۵۱ قایق تفریحی آماده سفرهای نورزی/ ۱۳ مسیر دریایی مجاز وجود دارد