Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری سبزالبرز به نقل از خانه ملت، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با اشاره به جلسه مشترک با کمیسیون امنیت ملی مجلس که برگزار شد، اظهار داشت: جزئیات امکاناتی که سازمان انرژی اتمی در اختیار داشته و آمادگی دارد همانطور که مسئولان ارشد نظام تصمیم بگیرند اقدام شود، به صورت کامل و تبیین شده برای کمیسیون امنیت ملی تشریح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آمادگی واقعی و حقیقی خواهد بود که البته امیدواریم هیچگاه به این وضعیت نرسیم و امیدواریم مسائل به گونه‌ای پیش برود که شرایط برگشت‌پذیری در امر فنی ضرورتی نداشته باشد، اما آمادگی آن را داریم.

صالحی در ادامه با بیان اینکه مذاکرات را بر اساس اعتماد پیش نمی‌بریم و اینگونه نیست که با خوش‌بینی مذاکره کنیم، تصریح کرد: اساس بر بی‌اعتمادی خواهد بود، چنانچه مقام معظم رهبری تأکید داشتند تضمین‌های لازم گرفته شود از این رو توانمندی برای برگشت‌پذیری وجود دارد که البته نه به حالت پیش از برجام بلکه به شرایطی خیلی بالاتر از پیش از برجام خواهد بود.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در پایان با بیان اینکه امیدواریم اروپایی‌ها خروج آمریکا از برجام را جبران کرده و به تعهدات خود عمل کنند، خاطرنشان کرد: اگر تضمین‌ها داده شود و این اتفاق بیفتد ضرورتی بر برگشت‌پذیری نداریم در غیر این صورت این آمادگی را داریم که به شرایطی به مراتب بالاتر از پیش از برجام بازگردیم.

منبع: سبز البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sabzalborz.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «سبز البرز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)

      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، «نقاشی قشنگ»  به نویسندگی لعیا اعتمادی نویسنده حوزه کودک و نوجوان  یکی از جلد‌های مجموعه ۱۲ جلدی «یک قصه، یک حدیث» است. هر داستان این مجموعه بر اساس یکی از احادیث امام رضا (ع) است.   نویسنده کتاب لعیا اعتمادی داستان را براساس سخنان ارزشمند امام رضا (ع) مبنی بر اینکه تدبیر قبل از عمل، تو را از پشیمانی باز می‌دارد. نوشته  است.   ماجرای این قصه در مدرسه دخترانه و روابط بین دو همکلاسی روایت می‌شود که یکی از آنها علاقه‌مند است تا با هم دوست باشند و برای همین کاری انجام می‌دهد که از قضا این عمل باعث ناراحتی همکلاسی می‌شود.    کتاب «نقاشی قشنگ» در ۲۴صفحه، مصور، گلاسه و قطع وزیری همراه با تصویرگری حدیث جزایری منتشر شده و با قیمت ۴۰ هزار تومان در فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به‌نشر در مشهد و سراسر کشور در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.   هم چنین افراد می‌توانند با مراجعه به سایت www.behnashr.com این اثر و سایر آثار انتشارات به‌نشر را مشاهده و خریداری کنند.

دیگر خبرها

  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • نظرسنجی| افزایش رویگردانی از نتانیاهو در آمریکایی‌ها
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • طوفان الاقصی، صهیونیست‌ها را در وضعیت فرسایشی قرار داد
  • بی اعتمادی اسراییل به بی‌بی‌سی در لاپوشانی حمله ایران
  • انتشارکتاب «نقاشی قشنگ» براساس حدیثی از امام رضا (ع)
  • آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم