Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، موج اعتراضات بین المللی به کشتار فلسطینیان بی دفاع و بی گناه در غزه توسط رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در ادامه این اعتراضات، مردم یونان دست به برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی در مقابل سفارت این رژیم در آتن زدند.

تظاهرات کنندگان همچنین شعارهایی را علیه رژیم صهیونیستی سر داده و خواستار توقف خشونت ها علیه فلسطینیان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات کنندگان همچنین پرچم رژیم صهیونیستی در یونان را به آتش کشیدند.

کد خبر 4298209

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی غزه یونان ایران ایالات متحده آمریکا برجام دونالد ترامپ رژیم صهیونیستی فلسطین عراق سوریه انتخابات پارلمانی عراق 2018 روسیه ترکیه آلمان کره شمالی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۴۹۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه گاردین به نقل از مراجع بین‌المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی هنوز دلیل و مدرکی ارائه نداده که ارتباط کارکنان آژانس آنروا وابسته به سازمان ملل با جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی را ثابت کند.

این مراجع اشاره کردند که آنروا به طور منظم اسامی کارکنان خود را برای بررسی در اختیار تل‌آویو قرار داده اما این رژیم در مورد هیچ‌یک از آن‌ها اظهار نگرانی نکرده است.

گاردین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی پاسخی به نامه آنروا در ماه مارس و آوریل که طی آن خواستار ارائه اسامی کارکنان مظنون به ارتباط با این دو جنبش و ادله و مدارک مرتبط با آن شده بود، نداده است.

کد خبر 6085696 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • ابعاد بی‌سابقه اعتراضات در آمریکا علیه حملات صهیونیست‌ها به غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعا‌های خود درباره آنروا ندارد
  • تل آویو دلیلی برای اثبات ادعاهای خود درباره آنروا ندارد
  • گزارش گاردین درباره اتهام‌زنی مغرضانه تل‌آویو علیه آنروا
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی