Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@12:32:36 GMT

مسجد بزرگ پاریس فردا را اولین روز ماه رمضان اعلام کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۰۰۵۰

مسجد بزرگ پاریس فردا را اولین روز ماه رمضان اعلام کرد

خبرگزاری شبستان: مسجد بزرگ پاریس همزمان با بیشتر کشورهای جهان، روز پنجشنبه را نخستین روز از ماه رمضان اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «یورو نیوز» بیشتر کشورهای جهان اعلام کردند که روز پنج شنبه (27 اردیبهشت‌ماه) نخستین روز از ماه رمضان و روز چهارشنبه آخرین روزماه شعبان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین راستا، مسئولان مسجد بزرگ پاریس که جزو هیات نمایندگان مسلمان فرانسه هستنددر شبکه توییتر اعلام کرد که بر اساس گزارش کمیته مسجد، روز پنجشنبه نخستین روز از ماه رمضان است.

 

کشورهای اردن، عمان، مصر، سوریه، عراق، مصر، مالزی، استرالیا، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی و داغستان روسیه روز پنجشنبه را نخستین روز از ماه رمضان اعلام کرده‌اند.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه کتاب تهران برجام مجلس کانون های مساجد ماه رمضان فلسطین کانون های فرهنگی هنری مساجد مساجد دولت مسجد بزرگ پاریس اعلام ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: آیین تکریم و تجلیل از آتش‌نشانان بازنشسته این شهر برگزار شد. - اخبار استانها -

 محمد یساولی رییس سازمان آتس نشانی شهرداری کرج در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اظهار کرد: مراسم تقدیر و تجلیل از 50 آتش‌نشان بازنشسته سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به همراه تکریم خانواده‌های این عزیزان باحضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج برای اولین بار در تاریخ این سازمان در عصر روز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 برگزار شد.

وی افزود: کرج مدیون خدمات و تلاش‌های شبانه روزی آتش نشانان خدوم و زحمتکش است که با از خود گذشتگی و ایثار خود همواره در مواجهه با خطرات، با جسارت و شجاعت برای نجات آسیب دیدگان تلاش کرده‌اند و همواره و در همه حال آماده خدمت و جان فشانی بوده‌اند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج بیان داشت: در این مراسم از زحمات اولین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه که از دهه هشتاد تا امروز در کرج ارائه خدمت کرده بودند نیز تقدیر شد.

اولین آتش نشانان خاورمیانه در شهرداری کرج استخدام شده و اکنون بعد از سالها فعالیت در این عرصه ارائه خدمات به شهروندان کرجی بازنشسته شده اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بازگشت نخستین گروه از زائران هرمزگانی سرزمین وحی
  • رونمایی «شعر شعله‌ور» با حضور حداد عادل
  • جاده چالوس فردا یک طرفه می‌شود
  • نخستین بانوان آتش‌نشان خاورمیانه بازنشسته شدند
  • باران شدید و سیلاب در راه مازندران
  • ساعت ۸ صبح پنجشنبه (فردا)، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی
  • نگاهی به بزرگ ترین کشورهای تولید کننده طلا در سال ۲۰۲۳ (+ اینفوگرافی)
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ