Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@06:13:48 GMT

جنجال ستاره هالیوود در جشنواره کن

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۰۳۲۱

کریستن استوارت بازیگر که امسال از اعضای گروه داوری بخش اصلی جشنواره فیلم کن است، در اعتراض به قانون نپوشیدن کفش بی‌پاشنه، در حضور عکاسان کفش‌های پاشنه بلندش را درآورد و با پای برهنه روی فرش قرمز رفت.

بازیگر سرشناس با این کار بیانیه‌ای سیاسی علیه کن و مقررات آن صادر کرد.

وی در مراسم فرش قرمز فیلم اسپایک لی که با عنوان «مرد کوکلوس کلان سیاه» اکران شد، کفش‌هایش رادرآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مقررات جشنواره فیلم کن این است که خانم‌های حاضر در فرش قرمز نباید کفش بی‌پاشنه بپوشند.

استوارت پیشتر نیز به این قانون کن اعتراض کرده و سال ۲۰۱۶ با درآوردن کفش‌هایش گفته بود: اصلا نمی‌توانم باور کنم که من روی فرش قرمز دارم راه می‌روم و کسی جلوی مرا بگیرد و خیلی محترمانه بگوید شما کفش پاشنه‌دار نپوشیده‌اید و من هم مجبور شوم به او بگویم بله دوست عزیز نپوشیده‌ام. اما مگر مجبورم که بپوشم؟

بازیگر «گرگ و میش» افزود هر وقت دلش بخواهد کفش پاشنه بلند می‌پوشد و هر وقت نخواهد نمی‌پوشد.

او قبلا هم گفته بود: اگر از مردها نمی‌خواهید که کفش پاشنه بلند بپوشند، از ما زنان هم نمی‌توانید این توقع را داشته باشید.

منبع: کافه سینما

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرش قانون کفش هالیوود جشنواره کن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اَن هَتوِی، بازیگر مطرح هالیوود، طی یک پیامی ویدیوی از لئاندرو تروسارد، مهاجم آرسنال، غافلگیر شد.

هفته گذشته ویدیویی از این بازیگر مطرح در فضای مجازی بازتاب زیادی پیدا کرد که آن از گل دیدنی تروسارد به ولورهمپتون خوشحال بود و در آن مشخص کرد که طرفدار آرسنال است.

روز دوشنبه، این بازیگر 41 ساله همراه با نیکلاس گالیتزین برای تبلیغ فیلم جدیدش در برنامه شبکه اِن‌بی‌سی حضور داشت که یک ویدیو از تروسارد او را غافلگیر کرد.

در این ویدیو تروسارد خطاب به هَتوِی گفت: "هی اَن، من واقعاً شادی به دلیل گلی که زده بودم را دوست داشتم. به حمایت از آرسنال ادامه بده و امیدوارم به زودی تو را در ورزشگاه امارات ببینم."

هَتوِی که با این پیام غافلگیر شده بود برای لحظاتی سکوت کرد و سپس گفت که از شدت هیجان می‌لرزد. گالیتزین 29 ساله، گفت: "بیش از هر چیز دیگری توسط ورزشکاران تحت تأثیر قرار می‌گیرم و این پیام واقعا من را شوکه کرد."

هَتوِی به تازگی در گفتگو با مجله اینتِرویو اعلام کرده بود که آرسنال را دنبال می‌کند و میکل آرتتا مربی مورد علاقه اوست.

او قطعا یکی از طرفدارانی است که علاقه دارد آرسنال امشب به جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند. توپچی‌های لندنی فصل گذشته با منچسترسیتی در رقابت بودند که در نهایت سیتی به این عنوان دست پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • معلم هایی که ستاره شدند
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • یک باشگاه جدید: ادامه ماجراجویی ستاره هالیوود در فوتبال
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • کوتاه قدترین سلبریتی های زن هالیوود چه کسانی هستند؟
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • حلقه‌های اطراف سحابی حلقه
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس