Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد بجنورد به مناسبت هفته خوابگاه‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، تفریحی در خوابگاه دانشجویی دختران برگزار شد.

دکتر کبری ایزانلو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا درباره در خصوص برنامه‌های هفته خوابگاه‌ها اظهار کرد: «طبق سنوات گذشته به مناسبت هفته خوابگاه‌ها با توجه به استقبال خوب دانشجویان از مسابقات ورزشی درون خوابگاهی برای دانشجویان ساکن در خوابگاه دختران، مسابقات طناب زنی سرعتی و پرتاب دارت در محوطه آزاد خوابگاه دانشجویی دانشجویان برگزار و نفرات برتر رشته‌های مختلف معرفی و تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ایزانلو خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای دانشجویان خوابگاهی برپایی اردوی یک‌روزه به مقصد روستای توریستی درکش، پیاده‌روی دانشجویان به منطقه گردشگری بش قارداش، برگزاری دعای توسل به همراه پذیرایی آش، پخش فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» بود.

وی افزود: «برپایی بازارچه غذا در خوابگاه باهدف ایجاد همدلی در بین دانشجویان و آموزش آشپزی به سایر دانشجویان از دیگر برنامه های این هفته بود که بازارچه غذا با حضور رئیس و معاون دانشجویی فرهنگی و دیگر مسئولان دانشگاهی افتتاح و پس از امتیاز به پخت غذاهای دانشجویی به نفرات برتر کارت هدیه‌ای اعطا شد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۰۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با سراسر کشور دانشجویان، اساتید و کارکنان واحد سلماس نیز در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی (در حمایت از مردم مظلوم غزه) و محکوم کردن اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان، مقابل ساختمان آموزشی دانشگاه تجمع کردند.   دکتر ناصری رییس دانشگاه ازاد شهرستان سلماس ضمن حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی و اروپایی، اقدامات ضد دانشجویی مسوولین این دولت‌ها را محکوم کرد.   او در این خصوص اظهار داشت: خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در امریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسراییلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا این بار علیه اسراییل است

دیگر خبرها

  • اجرای صد‌ها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • برگزاری بیش از ۵۰ برنامه در هفته معلم
  • اجرای صدها برنامه طی دهه کرامت در استان تهران
  • رشد ۴۶ درصدی ساخت خوابگاه‌های متاهلی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • روند پیشرفت خوابگاه‌های دانشجویی استان هرمزگان بررسی شد
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت