Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ، رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر اظهار داشت: مسابقات فوتبال استان بوشهر طبق برنامه تعیین شده در کمیته مسابقات به موقع به اتمام رسید.

محمد نجفی با تقدیر از دست‌اندرکاران برگزاری این مسابقات، از نماینده مردم در مجلس برای تلاش و کمک به تیم پرسپولیس گناوه تشکر کرد و خواستار کمک به تیم‌هایی از جمله امید گناوه، موج و پاس گناوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خواستار کمک مسئولان به تیم‌های فوتبال شد و اضافه کرد: از اعضای شورای شهر می‌خواهیم که همانگونه که یکی از شعار‌های انتخاباتی آن‌ها کمک به حوزه‌های ورزش و جوانان بوده دست به کار شوند و در حوزه عملیاتی به کمک ورزش بیایند.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر افزود: اتفاقات خوبی در فوتبال استان روی داده و به جز حادثه تلخ حذف ایرانجوان بوشهر، شرایط توسعه و پویندگی فوتبال استان رو به جلو است.

وی ادامه داد: در همه شهرستان‌ها در راستای کمک به تیم‌های فوتبال از کانال مدیران محلی و ستادی شهرستانی نمایندگان تلاش لازم صورت گیرد تا انشاءالله بتوانیم مشکلات شهرستان‌ها را در حوزه فوتبال به حداقل برسانیم.

در حاشیه این مراسم جام قهرمانی پاس گناوه که در سال جاری قهرمان جوانان لیگ برتر استان شده بود از طرف رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر و مسئولین حاضر در این مراسم به نماینده این تیم اهدا شد.

انتهای پیام/م

«امید گناوه» قهرمان مسابقات لیگ جوانان استان بوشهر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی

به گزارش "ورزش سه"، در پی قهرمانی تیم‌های کشتی فرنگی و آزاد در مسابقات قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در پیامی از جوانان کشتی‌گیر قهرمان صمیمانه تشکر کردند.

متن پیام رهبر انقلاب به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
از جوانان قهرمان کشتی فرنگی و مدال‌آوران کشتی آزاد که با توانایی و اراده‌ی خود دل‌های مردم را شاد کردند، صمیمانه متشکرم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۹ فروردین ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • چند خبر ورزشی
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • پیام تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی
  • تبریک رهبر انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی 
  • قمی: کار سختی در قهرمانی آسیا داریم/ به موفقیت جوانان امیدوارم
  • تساوی فولادخوزستان در لیگ برتر فوتبال جوانان
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد