Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@09:45:57 GMT

حمایت بانک صادرات از نوسازی ناوگان باربری جاده ای

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۱۷۲۳

حمایت بانک صادرات از نوسازی ناوگان باربری جاده ای

پول‌نیوز - حمایت‌های بانک صادرات ایران در راستای نوسازی ناوگان فرسوده باربری جاده‌ای کشور با تخصیص ٤٨٠٠ میلیارد ریال تسهیلات برای جایگزینی ١٣٧٥ دستگاه خودرو سنگین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری، ابعاد وسیع تری به خود گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مدیریت شعب استان البرز این بانک در قالب تفاهم‌نامه‌ای با مجتمع صنعتی ماموت، نوسازی ٢٠٠٠ دستگاه خودرو سنگین (کشنده و تریلر) را بر عهده گرفت که از ابتدای اجرای این تفاهم‌نامه در سال ٩٦ تا پایان اردیبهشت ماه سال ٩٧، بالغ بر ٤٨٠٠ میلیارد ریال برای نوسازی ١٣٧٥ دستگاه خودرو سنگین با کشنده‌های پیشرفته «اسکانیا» تخصیص یافته و پیش‌بینی می‌شود تا پایان مدت قرارداد ٢ ساله بانک با این شرکت، تعداد ناوگان خودروهای نوسازی شده به ٢٠٠٠ دستگاه مورد نظر خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش، اجرای تفاهم‌نامه منعقده بین بانک صادرات ایران، مجتمع صنعتی ماموت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سال ٩٥ با اهداف مهمی همچون اثرگذاری مستقیم در ساماندهی تجهیزات حمل و نقل جاده‌ای، کمک و همراهی در امر ایجاد اشتغال، رونق بخشی به خدمات محصولات بیمه‌ای، کاهش چشمگیر خطرات جاده‌ای و یاری‌رساندن به امکان کنترل و رهگیری متناسب سوخت مورد توجه قرار گرفت.

علاوه بر این، بانک صادرات ایران در استان البرز با ارائه خدمات متنوع به شرکت‌ها و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در سال ٩٦ تامین مالی ١٥ هزار و ٦٣٠ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ٢٢ هزار و ٩١٥ میلیارد ریال در بخش‌های کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و بازرگانی، صادرات، ساختمان و مسکن را بر عهده داشت.

علاوه بر این، این بانک در راستای حمایت از بخش‌های مختلف اقتصاد مقاومتی، از جمله کمک به ایجاد مشاغل خانگی، مسکن اقشار ویژه، نوسازی و بهسازی مسکن روستایی، اعطای وام ازدواج و تهیه جهیزیه، کمک به رونق تولید واحدهای کوچک و متوسط و سایر وام‌های ضروری طی سال ٩٦ بیش از ٦١٢٠ فقره وام بالغ بر ٣١٧٦ میلیارد ریال پرداخت کرده که سهم عمده‌ای در بهبود معیشتی مناطق کمتر توسعه یافته استان البرز داشته است.

در همین راستا، استاندار البرز با اهدای لوحی از ابوالفتح سامان‌پور، مدیریت شعب بانک صادرات البرز قدردانی کرد.

محمدعلی نجفی در بخشی از این لوح آورده است: «به پاس خدمت جنابعالی در تعامل و همکاری مداوم در زمینه‌های مختلف بانکی از جمله پرداخت تسهیلات و کمک به رفع مشکلات اقتصادی و جدیت در امور محوله تقدیر و تشکر می‌گردد».

شایان ذکر است، بر اساس تازه‌ترین آمارهای بانک مرکزی، نسبت مانده تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به کل شبکه بانکی در استان البرز تا پایان بهمن ماه سال ٩٦ بالغ بر ١٢ درصد بوده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران ناوگان فرسوده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم در کنار ایمن سازی راه‌ها، مهمترین ضرورت ارتقای ایمنی جاده‌ای است.

او افزود: فرهنگ سازی ایمنی ترافیک توسط دستگاه‌های ذی ربط و قانون مداری توسط مردم سهم چندانی در هزینه نگهداری راه‌ها نداشته اما در ارتقای ایمنی راه‌ها نقش آفرین بوده و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

جهانیان با تاکید بر برنامه‌های ارتقاء ایمنی در راه‌های استان، گفت: عمده تصادفات در جاده‌های استان ناشی از رفتار پرخطر رانندگان بوده که رعایت قوانین و مقررات و فرهنگ ترافیکی می‌تواند نقش مهمی در ارتقای ایمنی جاده‌ها ایفا کند.

او بر ضرورت تعامل هر چه بیشتر برای ارتقای ایمنی راه‌ها و تقویت ناوگان حمل ونقل بار و مسافر تاکید کرد و افزود: باید با تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی فرهنگ استفاده ازحمل ونقل عمومی درجامعه نهادینه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • مراجعه بیش از ۱۸ هزار دستگاه ناوگان سنگین به مرکز معاینه فنی جنوب کرمان
  • ۷۰ نقطه حادثه در مسیرهای اربعینی ایمن سازی شدند
  • ضرورت ارتقای ایمنی راه‌ها فرهنگ سازی و قانون مداری است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می‌شود
  • رشد ۳۱ درصدی جابه جایی مسافر با کمک ناوگان مسافربری جاده‌ای کرمان  
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات