Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@22:07:58 GMT

ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباط مخابراتی در شهرستان دنا

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۱۹۷۵

ضرورت توسعه زیرساخت های ارتباط مخابراتی در شهرستان دنا

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد احمدی در نشست شورای اداری بخش پاتاوه افزود: با توجه به ارائه بخش زیادی از خدمات دولتی توسط سامانه ها و پورتال ها، می طلبد که زیرساخت های ارتباط مخابراتی به ویژه در حوزه اینترنت شهرستان دنا و بخش پاتاوه با محوریت قرار دادن مناطق روستایی بهبود یابد.

احمدی با بیان اینکه از جمله اهداف سفر به بخش ها و مناطق مختلف احصا و برنامه ریزی برای رفع مشکلات و همچنین بهبود ارائه خدمات است، اظهار داشت: امید است با تعامل، تلاش و همکاری دستگاه های متولی مشکلات بخش پاتاوه به نحو مطلوبی پوشش داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار به پروژه ایستگاه تقویت فشار گاز در پاتاوه اشاره کرد و بیان داشت: تعامل و مشارکت شرکت گاز با بنیاد مسکن در راستای انتقال روستاهای موجود در منطقه ایجاد پروژه ضروری است.

وی افزود: شرکت گاز نیز باید بخش هایی از این هزینه انتقال را متقبل شود و تحقق این انتقال امکان خدمات رسانی به روستاییان منطقه را میسر می کند.

احمدی خواستار ارتقای شاخص های سلامت در شهرستان دنا شد و بر شروع عملیات اجرایی و راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان های بخش پاتاوه و شهر سی سخت تاکید کرد.

استاندار با اشاره به زمین لرزه های اخیر، از پیگیری و رایزنی برای تامین اعتبار برای پوشش خسارات وارد شده به منازل، تاسیسات و بخش های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار کهگیلویه و بویراحمد از روند اجرایی چندین پروژه شهرستان دنا نیز بازدید کرد و دستورات لازم برای تسریع در روند ساخت و تکمیل پروژه ها داده شد.

کد خبر 4298284

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی یاسوج بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان ماه مبارك رمضان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین تا آخر اردیبهشت ماه
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰