Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم راحت گل می‌خورد، گفت: برای رسیدن به رویای قهرمانی باید مشکلات را به حداقل رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمدرضا زادمهر در خصوص پیروزی دو بر یک پرسپولیس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الجزیره امارات که منجر به صعود این تیم به مرحله بعدی شد، گفت:

پرسپولیس با توجه به فشاری که هواداران حاضر در ورزشگاه روی تیم حریف ایجاد کرده بودند توانست تا دقیقه نود برای بردن بجنگد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت سرخپوشان پایتخت ادامه داد:

بهترین اتفاق در پایان رقابت های سال فوتبالی پرسپولیس رخ داد. شما دیدید که در روز غیر تعطیل جایی برای سوزن انداختن در ورزشگاه نبود. به نظرم با تمام اتفاقات حاشیه ای که سوت های داور ایجاد کرده بود اما هواداران رفتار نسبتا خوبی داشتند و این تیم توانست با صعود به مرحله بعدی سال خیلی خوبی را از لحاظ فوتبالی به پایان برساند.

محمدرضا زادمهر درباره عملکرد شاگردان برانکو ایوانکوویچ تصریح کرد:

تیم حریف تنها دو موقعیت گلزنی داشت که یکی از آنها را به گل تبدیل کرد. بدترین ضعف پرسپولیس همین است. آنها نباید به راحتی گل بخورند. باید کادرفنی این تیم درباره این موضوع فکری کند. ضمن اینکه بازیکنان این تیم شوت به سمت چارچوب دروازه حریف را خیلی کم آزمایش می کند. شما دیدید که گل اول پرسپولیس توسط احمد نوراللهی از همین طریق زده شد. پس بهتر است از این تاکتیک بیشتر استفاده شود.

محمدرضا زادمهر در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس می تواند قهرمانی در آسیا را به ارمغان بیاورد گفت:

امیدوارم محرومیت باشگاه از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی لغو شود تا کادرفنی بتواند یک الی دو بازیکن دیگر برای پوشش ضعف هایش در اختیار بگیرد. ضمن اینکه رفتن صادق محرمی نیز به ضرر پرسپولیس شد. به نظرم او بهترین دفاع راست فعلی آسیا است. او لایق لژیونر شدن بود و برایش بهترین آرزوها را در فوتبال کرواسی دارم.

محمدرضا زادمهر در پایان راجع به لیست تیم ملی فوتبال خاطر نشان کرد:

سوالم این است که چرا چنین لیستی را قبل از بازی های برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا که ایران سه نماینده دارد اعلام کرده اند؟ مگر بازی های مهم تر از این هم داریم؟ آقای کی روش در این بازی ها می‌توانست کیفیت بین المللی بازیکنانی نظیر صادق محرمی را هم ببیند. نمی دانم چرا چنین مدافعی در لیست تیم ملی نیست.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ الجزیره امارات برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم

به گزارش همشهری آنلاین مدیر کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس گفت: در بحث کادرفنی تغییری در ۵ هفته باقی‌مانده نخواهیم داشت و آقای درویش همراه با دیگر اعضا ادامه خواهند داد و ما یک عضو مالی که کرسی آن در باشگاه خالی است را اضافه می‌کنیم تا ریسک‌های مالی و فوتبالی را برطرف کنیم و امنیت داشته باشیم. هدف این است سال بعد پرسپولیس را به عنوان مدعی قهرمان آسیا تجهیز کنیم تا ان‌شاءالله چیزی در شأن و درخور نام نماینده ایران کسب شود.

ما تفاوتی بین استقلال و پرسپولیس نمی‌گذاشتیم و مواهب این کارت هواداری برای دو باشگاه بود اما از حالا به بعد که پرسپولیسی شدیم، باشگاه ما پشت آنها خواهد بود. ما با افتخار کارهای کارت هواداری استقلال را انجام می‌دهیم اما این بانک پرسپولیسی شده است.

کد خبر 847167 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • افغانستان از جام ملت های آسیا حذف شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • شوک بزرگ؛ تیم اماراتی الهلال را از آسیا حذف کرد
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • مسعود یوسف: در آخر قهرمانی آسیا را می‌خواهیم