Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@14:17:58 GMT

یاسوج| ویژه برنامه‌های ماه رمضان شبکه دنا تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۲۲۷۳

یاسوج| ویژه برنامه‌های ماه رمضان شبکه دنا تدوین شد

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد از تدوین ویژه برنامه‌هیا ماه رمضان در شبکه استانی دنا خبر داد. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج وبه نقل از روابط عمومی صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، یوسف افشارنیا اظهار داشت: سیمای استانی دنا با ویژه برنامه‌های « ترنم »، « سحرخیزان »، »السابقون» و پخش سخنرانی‌های مذهبی‌ و دیگر برنامه‌های متنوع به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: ویژه برنامه « ترنم » به صورت زنده و ضبطی و به تهیه کنندگی امیر خادمی در ماه رمضان هنگام افطار به مدت 60 دقیقه روی آنتن می‌رود.

افشارنیا ابراز کرد:محورها و آیتم‌های برنامه « ترنم » به یاد خدا، دست خدا، فضایل اخلاقی، باورهای دینی، ارج نهادن به تلاش کسانی که منجر به موفقیت شدن، سفره آرایی و احکام با حضور کارشناسان مذهبی است.

وی ادامه داد: ویژه برنامه سحرگاهی«سحر خیزان» عنوان برنامه است که به مدت 60 دقیقه در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای شبکه استانی دنا پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این ویژه برنامه به تهیه کنندگی روح اله رضایی و الیاس پروز هنگام سحر روی آنتن سیمای استانی دنا می‌رود، تصریح کرد: پرداختن به موضوعات متنوع در 30 سحر، از جمله پخش دعای سحر و شرح آن، کارشناس موضوعی، دعای روز، کارشناس تفسیر دعای روز، دعای ابوحمزه ثمالی، معرفی اماکن متبرکه استان، گزارش از آداب و رسوم سحر در بین مردم استان، از بخش های متنوع ویژه برنامه سحرگاهی«سحر خیزان» است.

افشارنیا با بیان اینکه «السابقون» عنوان ویژه برنامه‌ای بوده که به پخش زنده جزءخوانی قرآن از حسینیه عاشقان ثارالله یاسوج اختصاص دارد، افزود: در این ویژه برنامه که مراسم جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی و همچنین روزه داران را به صورت زنده پوشش می‌دهد و با دقت در نورپردازی جلوه‌های زیبایی از حضور قرآنی مردم روزه دار به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کار تهیه ویژه برنامه «السابقون» را کامران پاک منش به عهده دارد و هرو روز از ساعت 18 به مدت 60 دقیقه از سیمای استانی دنا تقدیم مخاطبان خواهد شد.

انتهای پیام/م

R41452/P1486/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مخاطبان سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌توانند برنامه‌های مورد نظر خود را با مراجعه به این جدول پیگیری کنند.

خبر سراسری۰۰:۰۰
شب های ایران۰۲:۰۰
کتاب شب۰۲:۱۰
سازیان۰۲:۳۰
ویژه اذان صبح۰۳:۱۵
آوای کتاب۰۳:۳۰
اجابت۰۴:۳۰
ویژه اذان صبح۰۵:۱۵
ویژه اذان صبح۰۵:۳۰
روایت راوی۰۶:۱۰
چشمه سار ادب۰۶:۳۰
اخبار سراسری۰۷:۰۰
سلام یاشایش۰۷:۱۰
خبر سراسری۰۸:۰۰
ایستکلر۰۸:۳۵
قاصدک۰۹:۰۰
شهریمیز۰۹:۳۰
اخبار استان۱۰:۰۰
سئوگی سارایی۱۰:۰۵
جوانه های چی چست۱۱:۴۰
جهش۱۲:۰۰
پیام چی چست۱۲:۲۵
ائل سوزی۱۲:۳۰
اجابت چاغلاری۱۲:۵۰
جوانه های چی چست۱۳:۳۰پخش زنده
خبر سراسری۱۴:۰۰
آیه ها و قصه ها۱۴:۴۵
شما بپرسید۱۵:۰۰
اخبار استان۱۶:۰۰
بیرآخشام بیرسلام ( اذان و مناجات )۱۷:۰۰
پیام چی چست۱۸:۴۰
قند پارسی۱۸:۴۵
کندیمیز۱۹:۳۰
نغمه لر (بازپخش)۲۰:۳۰
اخبار سراسری۲۱:۰۰
این فصل را با من بخوان۲۱:۳۵
خبر کردی۲۱:۴۵
شب بخیر کردی۲۲:۰۰
آشوری۲۳:۰۰

دیگر خبرها

  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • قرعه کشی پخش مناظره‌های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • قدمت ۶۰ ساله شبکه استانی رادیو همدان
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • پخش زنده دعای ندبه و کمیل خارج از ایران ادامه خواهد داشت
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند