Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@09:46:58 GMT

فدراسیون کشتی از سه ملی پوش تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۲۳۳۴

فدراسیون کشتی از سه ملی پوش تقدیر کرد

تهران - ایرنا - کمیته انضباطی فدراسیون کشتی با صدور آرایی، یدالله محبی، حسن یزدانی و محمدعلی گرایی را به دلیل انجام حرکات جوانمردانه در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی، تشویق و جوایز نقدی برای آنها در نظر گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، براساس آرای کمیته انضباطی محبی با اهدا سه سکه بهار آزادی، یزدانی با دو سکه بهار آزادی و گرایی با یک سکه بهار آزادی به همراه لوح تقدیر مورد تشویق قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فدراسیون کشتی اعلام کرد: یزدانی، علی رغم آسیب دیدگی دنده، پس از یک نوبت پیروزی بر رقیب فینالیست خود در مبارزه دوم فینال حضور یافت که این امر از مصادیق رفتار جوانمردانه است و او باوجود توصیه برخی اطرافیان، مبنی بر مسابقه ندادن و انصراف از دور دوم مسابقه با حریف مازندرانی خود، این پیشنهاد را نپذیرفت و در فینال دوم نیز بر روی تشک حاضر شد.
احترام به قانون و احترام به سایر رقبا، رفتار ارزشمندی بود که از جانب حسن یزدانی در این مسابقات ملاحظه شد.
همچنین رفتار جوانمردانه، محبی در کنار تنش هایی که از سوی نزدیکان و هواداران وی پس از انجام دو مسابقه با پرویز هادی در فینال وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد ملاحظه شد و علی رغم اینکه خود نیز به رای اعلام شده داوران معترض بود، اما در آرام کردن هواداران و تنش هایی که در اعتراض به آرای داوری دنبال می شد، با سعه صدر رفتار بسیار ارزشمندی را در آن شرایط ملتهب انجام داد، که نمی توان به سادگی از آن گذشت.
رفتار ارزشمند گرایی در کنترل مربی خود و جلوگیری از اقدامات تنش زایی که پس از کشتی او با پژمان پشتام از سوی هوادارانش در حال شکل گیری بود، سبب شد از او نیز تقدیر به عمل آید.
مرحله نهایی انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی روزهای 19 تا 21 اردیبهشت ماه برگزار شد که این رقابت ها با حاشیه هایی همراه بود. کمیته انضباطی فدراسیون کشتی در جلسه روز گذشته خود برخی از متخلفان از جمله سعید عبد ولی را به مدت یک سال (6 ماه قطعی و 6 ماه تعلیقی) محروم کرد.
ورزشی**1067**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي انتخابي فدراسيون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد

با پایان مسابقات انتخابی المپیک کشتی آزاد در قاره آسیا ترکیب تیم ملی در ۵ وزن برای بازی‌های پاریس مشخص شد. کشتی آزاد فقط در وزن ۵۷ کیلوگرم سهمیه نگرفته که آخرین شانس علیرضا سرلک برای رسیدن به سهمیه مسابقات جهانی ترکیه است که از ۲۰ اردیبهشت آغازخواهد شد.

باتوجه به اینکه در اوزان غیر المپیکی هم وضعیت محمد نخودی و امیرمحمد یزدانی برای مسابقات جهانی که آبان برگزار می‌شود، مشخص شده کادر فنی به این ۲ کشتی‌گیر مرخصی یک ماهه داده است.

محمد نخودی هم که از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشت در این مدت در قائم‌شهر فیزیوتراپی خواهد داشت. هر دو کشتی‌گیر زیر نظر کادر فنی هستند و با مجوز کادر به آنها استراحت داده شده است.

  منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • هیچکس با کتف جراحی شده برنگشته، هیچکس هم در 9 سال 9 مدال نگرفته است
  • کامران در وزن ۸۶ کیلوگرم؛ بشنوید و باور کنید
  • پاداش ۱.۵ میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور جهانی
  • خبرهای نگران کننده برای یزدانی ؛ دیوید تیلور به المپیک می رسد
  • خداحافظی تیلور با یزدانی/ پاداش یک میلیاردی!
  • دبیر: درباره یزدانی به وقتش صحبت می‌کنم/مهم این است بدنه دولت ورزش را در حد قرمز و آبی نبینند
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک