Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:41:13 GMT

تجمع مردمی در اعتراض به کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۲۴۱۰

تجمع مردمی در اعتراض به کشتار فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز جمعی از دانشجویان و اقشار مختلف مردم در واکنش به انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف، با تجمع در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا، ضمن حمایت از مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی، اعتراض خود را به انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس اعلام کردند.

گفتنی است، برخی از دانشجویان در این تجمع با در دست داشتن پرچم‌های «مرگ‌ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» به اعتراض علیه سیاست های خصمانه آمریکا پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4298351 حسام رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بیت المقدس تجمع اعتراضی رژیم صهیونیستی فلسطین مجلس شورای اسلامی برجام ایران ایالات متحده آمریکا حسن روحانی محمد جواد ظریف وزارت امور خارجه ایران علی لاریجانی دونالد ترامپ فلسطین رژیم صهیونیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران ستاد کل نیروهای مسلح رئیس جمهور اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه از کوالالامپور، انور ابراهیم، نخست وزیر مالزی تصریح کرد حمله موشکی و پهپادی بی سابقه ایران به اسرائیل در روز شنبه «مشروع» است.

 

 استاد روابط بین الملل دانشگاه لبنان: حمله ایران نشان داد اسرائیل به تنهایی نمی تواند از خود مراقبت کند
لیلا نقولا استاد روابط بین الملل دانشگاه لبنان در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت... چند نکته درمورد تاثیرات حمله ایران:

۱- ایران «صبر راهبردی» و «پاسخ دادن در مکان و زمان مناسب» را کنار گذاشت و به پاسخ فوری تهدید کرد. این تحولی بزرگ در منطقه است.
۲- پاسخ ایران ارزیابی‌های راهبردی قبلی غرب را مبنی بر این که «ایران آگاهانه جنگ‌های نیابتی را در پیش می‌گیرد تا ناتوانی اش را از ورود به جنگ‌ها پنهان کند» باطل کرد.
۳- بدون شک نظامیان همه طرف‌های تاثیرگذار طرح‌های تهاجمی و دفاعی و آنچه را که در شب ۱۴ آوریل اتفاق افتاد، کاملا بررسی خواهند کرد و درس خواهند گرفت.
اما تاثیرات حمله ایران بر اسرائیل:
۱- تاثیرات این حمله بر اسرائیل شبیه تاثیرات حمله هفتم اکتبر است. اسرائیل رژیمی شکننده و آسیب پذیر است.
۲- اسرائیل به تنهایی نمی‌تواند از خود مراقبت کند. اسرائیل همانند کودکی ظاهر شد که برای حفاظت از خود دست به دامان خانواده، عمو‌ها و دایی هایش می‌شود. آن دوره گذشت که پسربچه قلدر همکلاسی هایش را می‌زد و در می‌رفت.
۳- این که همه ساکنان اسرائیل به پناهگاه‌ها فرار کنند و نتانیاهو و دولتش نیز در یک دالان پناه بگیرند، برای دولتی که بر پایه زور، ظلم و ایجاد رعب و وحشت برای همسایگانش شکل گرفته است، موضوع راحتی نیست.
۴- جامعه اسرائیل اعتمادش را به امنیت به کلی از دست خواهد داد.. البته می‌داند که دولتش دروغگو است.
اگر حزب الله تصاویری از مجروج شدن نظامیان در پایگاه‌های نظامی منتشر کند در حالی که اسرائیل تا به این لحظه به کشته شدن نظامیانش در جبهه شمالی اعتراف نکرده است، آنگاه چه کسی باور خواهد کرد که موشک‌ها به هیچ جا اصابت نکرده است؟

درباره تاثیرات راهبردی بر اسرائیل و منطقه، تاریخ هفتم اکتبر و ۱۴ آوریل را به خاطر خواهد سپرد.

 

مامور سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی: تصور ائتلاف بین آمریکا، اسرائیل و اردن، توهم است
صفحه ایکس «میدل ایست آی» به نقل از مایکل میلشتاین، مامور سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی نوشت: «همکاری بی سابقه‌ای بین اسرائیل، آمریکا و اردنی‌ها {طی حمله تلافی جویانه ایران} صورت گرفت، اما ائتلاف نامیدن آن، توهم است.»

 

وزیر دفاع پاکستان: هرگونه اقدام رژیم صهیونسیتی علیه ایران زیان جدی برای این رژیم خواهد داشت
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، وزیر دفاع پاکستان با بیان اینکه پاسخ ایران به رژیم صهیونسیتی حق مشروع این کشور است، خاطر نشان کرد: هرگونه ماجراجویی اسرائیل علیه ایران به ضرر صهیونیست‌ها تمام خواهد شد.

 «خواجه آصف» وزیر دفاع پاکستان در یک برنامه تلویزیونی به بررسی عملیات سپاه پاسداران ایران علیه رژیم تروریستی اسرائیل پرداخت و تاکید کرد: حمله رژیم اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به معنی نقض تمامیت ارضی این کشور است، از این رو پاسخ قاطع ایران علیه این اقدام غیرقانونی، یک پاسخ دفاعی متناسب و حق مشروع این کشور بود.

وی با اشاره به آمادگی ایران برای مقابله با هرگونه تهاجم خارجی افزود: رژیم اسرائیل درصورت اقدام علیه ایران با زیان جدی مواجه خواهد شد.
این مقام پاکستانی گفت: گسترش تنش‌ها و جنگ به ضرر تمام جهان بویژه کشور‌های منطقه خواهد بود با این حال بدیهی است که دشمنی قدرت‌های غربی با ایران به دلیل حمایت‌های این کشور از فلسطین است.

وزیر دفاع پاکستان با بیان اینکه این کشور با هیچگونه فشاری بابت به رسمیت شناختن اسرائیل مواجه نیست، اظهار داشت: مردم و دولت پاکستان در کنار فلسطینی‌ها ایستاده و خواستار توقف جنایات جنگی و آتش بس فوری در غزه هستند.

 

یدیعوت آحارونوت: ایران قادر به ورود در جنگ مستقیم است
پایگاه خبری اعلام العدو گزارش داد: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نوشت رگبار آتش ایران که خسارت‌های راهبردی به قدرت اطلاعاتی و هوایی ارتش اسرائیل زد نشان داد که ایران اسرائیل را در عرصه نظامی و غیرنظامی ضعیف می‌بیند و ایران در عرصه نظامی تا حدی قوی شده است که قادر به ورود در جنگ مستقیم است.

 

مالزی حمله ایران به اسرائیل را مشروع دانست
به گزارش خبرگزاری فرانسه از کوالالامپور، انور ابراهیم، نخست وزیر مالزی روز دوشنبه گفت حمله موشکی و پهپادی بی سابقه ایران به اسرائیل در روز شنبه «مشروع» است.
پس از پرتاب بیش از ۳۰۰ فروند پهپاد و موشک توسط ایران در شامگاه شنبه، که ارتش اسرائیل تقریباً همه آنها را رهگیری کرد، تعداد زیادی از کشور‌ها خواستار خویشتنداری شدند.
رهبر مالزی به عنوان کشوری با جمعیت عمدتا مسلمان از اسرائیل خواست از اقدامات تلافی جویانه بیشتر که موجب تشدید تنش‌ها در خاورمیانه می‌شود، خودداری کند.
انور در بیانیه‌ای با اشاره به حمله مرگبار اول آوریل به ساختمان کنسولی ایران در پایتخت سوریه که به اسرائیل نسبت داده می‌شود گفت پرتاب پهپاد‌های ایران پس از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق اقدامی مشروع است.
این بیانیه پس از آن صادر شد که انور ریاست جلسه شورای امنیت ملی مالزی برای بحث در مورد افزایش تنش‌ها در خاورمیانه را بر عهده داشت. وی از پیوند‌های مالزی با جنبش فلسطینی حماس که مورد حمایت ایران است، دفاع کرد.
نخست وزیر مالزی در سفر ماه مارس خود به آلمان تاکید کرده بود روابط کشورش با شاخه سیاسی حماس و نه شاخه نظامی آن است. او در آن زمان گفت من بابت آن عذرخواهی نمی‌کنم.

 

حمایت مقام حزبی در ترکیه از حمله ایران به رژیم اشغالگر
به گزارش شبکه تلویزیونی العالم  دبیرکل حزب چپگرای وطن ترکیه پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی را از نظر قانون بین المللی اقدامی مشروع دانست. دوگو برینجک ضمن اعلام این مطلب افزود این پاسخ باعث خوشحالی مردم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی همچنین خواستار بسته شدن پایگاه های آمریکا در کشورش شد.

برینجک گفت: کاری که ایران کرد باعث شادی دلها شد و مانع از تکرار تجاوزات اسرائیل می شود. حزب وطن از دولت ترکیه می خواهد پایگاه های نظامی اینجرلیک و کوراجیک را تحت کنترل خود بگیرد و نیروهای آمریکایی را از آنجا اخراج کند.

آمریکا و اسرائیل از طریق این پایگاه ها ایران را زیر نظر می گیرند. 

 

نویسنده سیاسی لبنانی: ایران اسرائیل را تحقیر کرد
حسن الدر نویسنده سیاسی لبنانی که در روزنامه اللواء لبنان نیز مطلب می‌نویسد، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس بخشی از گفتگوی خود را با شبکه الجدید لبنان منتشر کرد و نوشت: ایران اسرائیل را در منطقه تحقیر کرد و آن را به عنوان رژیمی که توان حفاظت از خود را ندارد، نشان داد. این درحالیست که با وجود مدرن‌ترین سامانه‌های پدافند هوایی جهان، ایران توانست اهدافش را به دقت نشانه بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

واکنش سیاستمدار عراقی به حمله ایران به فلسطین اشغالی
عزت الشابندر سیاستمدار و تحلیلگر عراقی در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: پس از این حمله مستقیم اسرائیل دیگر نیاز نداشت برای امتحان کردن صبر ایران و اطمینان پیدا کردن از میزان آمادگی آن برای ورود به جنگ از دروازه‌های بزرگ‌تر جلو برود و ریسک کند. این مهمترین پیامی است که ایران می‌خواست ارسال کند و ارسال شد.

 

 پژوهشگرسعودی: پاسخ ایران، بزرگترین اهانت به اسرائیل بود
معن الجربا پژوهشگر سعودی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس لینک دسترسی به مقاله خود در روزنامه البناء لبنان را منتشر کرد و نوشت: پاسخ ایران بزرگترین اهانت به اسرائیل است؛ حتی اگر آنگونه که ادعا می کنند صوری باشد.

محور مقاومت می گوید از این به بعد خط قرمزی وجود ندارد. توصیه من به کشورهای حاشیه خلیج فارس این است که به محور مقاومت عربی-اسلامی بپیوندند و پیش از غرق شدن کشتی محور آمریکا-اروپا را رها کنند.

 

واکنش سیاستمدار لبنانی به حمله ایران به فلسطین اشغالی
حسن الدر سیاستمدار لبنانی که در روزنامه اللواء لبنان نیز مطلب می‌نویسد، در پستی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: در مفهوم حاکمیت، حجم حمله ارزشی ندارد. هر گونه حمله اسرائیل به خاک ایران باید پاسخ متقابل داده شود. پاسخ ایران از نظر زمانی سریع‌تر و از نظر گستردگی قوی‌تر خواهد بود. قواعد جدید درگیری که ۱۴ آوریل آغاز شد، تثبیت می‌شود.

اسرائیل توان هضم توهین ایران به خود را مقابل مردم و متحدانش ندارد. به همین علت روی وارد کردن آمریکا به جنگ مستقیم یا وارد کردن آن برای مقابله با توهین جدید ایران به خود حساب باز کرده است. تصمیم بزرگ جنگ در دست آمریکا می‌ماند، اما آنکه قوی‌تر است، می‌ماند!

 

واکنش مجری شبکه اللولوه به پاسخ موشکی ایران
یوسف ربیع مجری شبکه اللولوه بحرین در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: زیباترین نکته پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی این بود که این پاسخ کاملا توسط ایران صورت گرفت و فلسطینیان به چشمانشان آن را دیدند. الحمد لله.

 

فعال عرب: پس از حمله ایران، اسرائیل دیگر مانند گذشته نیست
ناصر الناصر فعال عرب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: موشک ها و پهپادهای ایرانی، آسمان تل آویو را پر کرد و بسیاری از آنها به هدف برخورد کردند. ایران زور بازوی خود را به آمریکا و اسرائیل نشان داد و توانمندی های خود را ثابت کرد و اسرائیل پس از حمله ایران، دیگر مانند گذشته نیست. اسرائیل به هراس افتاده و از خانه عنکبوت هم سست تر شده است و برای هر چیزی حساب و کتاب می کند!

این فعال عرب افزود: حمله ایران، رویای عادی سازی روابط و روحیه سازشکاران (با اسرائیل) را نقش بر آب کرد. رویای سازشکاران درباره حمایت آمریکا که در محافظت از دست پرورده خود یعنی اسرائیل شکست خورد، بر باد رفت. ایران، اعتبار را برای خود و همپیمانانش بازگرداند.

 

ابومرزوق: پس از حمله ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید موسی ابومرزوق نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج در گفتگو با نسخه عربی شبکه تی آر تی تصریح کرد: پس از پاسخ ایران، میزان کشتار ملت فلسطینی ما در نوار غزه به کمترین حد رسید.    

دیگر خبرها

  • آمریکا: اسرائیل را برای انجام تحقیقات درباره بازداشت شدگان فلسطینی تحت فشار قرار می‌دهیم
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • نتانیاهو قحطی در غزه را رد می‌کند
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن
  • پس از عملیات ایران، کشتار مردم فلسطین به کمترین حد رسید
  • دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران از پاسخ تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی حمایت کرد
  • کشف گور جمعی اجساد سوخته فلسطینیان در حیاط بیمارستان الشفاء
  • تجمع دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در حمایت از پاسخ قاطع سپاه ایران علیه رژیم صهیونیستی +تصاویر
  • تجمع دانشجویان و کارکنان دانشگاه یاسوج
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری