Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از خوزستان، «روشنی‌های شهر» ویژه برنامه ایام ماه مبارک رمضان سیمای مرکز خوزستان است که قرار است هرشب ساعت 19:30 به مدت 50 دقیقه از سیمای استان پخش شود.

 این برنامه به تهیه کنندگی احمدغفاری به روی آنتن می‌رود و شامل بخش‌های متنوعی از قبیل: گزارش، غبارروبی مساجد وحرم علی ابن مهزیاراهوازی، گزارش آداب و رسوم شهرستان‌های مختلف، حمایت از کالای ایرانی، تهیه زولبیا و بامیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

 براساس این گزارش، «روشنی‌های شهر» قصد دارد توسط خیرین و مردم از طریق ارتباط تلفنی یا به صورت حضوری مشکلاتی چون پرداخت دیه، ایجاد شغل، تهیه جهیزیه، تهیه مسکن و...را برطرف کند.

 گفتنی است، همزمان با ماه مبارک رمضان، ویژه برنامه«جمع خوانی قرآن» نیز با عنوان«زمزمه‌های آسمانی» در ایام مبارک ماه رمضان به مدت ۶۵ دقیقه به تهیه کنندگی محسن پناه هرروز در یکی از شهرستانهای استان ازشبکه استانی خوزستان بصورت مستقیم پخش خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خوزستان فرهنگی ویژه برنامه ماه رمضان سیمای خوزستان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، فضل‌الله رحمتی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان بدون هیچ مشکلی تأمین شد.

وی افزود: در این ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ۱۳ روز بازار، ۱۵ بازارچه، ۱۰ نمایشگاه و ۹۹۱ فروشگاه در سطح چهارمحال و بختیاری تشکیل و به مردم ارائه خدمت کردند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در راستای تقویت سامانه ۱۲۴ طرح بازرسان و ناظران افتخاری در دستور کار است که با اجرای آن مردم و شهروندان عادی وارد سامانه شده و کد ارجاع برای انجام نظارت، می‌گیرند.

کد خبر 6086437

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید