Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به انجام عملیات طرح رعد 11، از دستگیری 330 خرده فروش مواد مخدر و 544 نفر از سارقان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری سارقان، مالخران و توزیع کنندگان مواد مخدر به دنبال اجرای طرح رعد 11، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از پایان یافتن طرح رعد 11 مبارزه با سارقان، مالخران، قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر آغاز شد، همچنین در این راستا دستگیری قاچاقچیان کالا نیز مورد توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از پتانسیل 11 سر کلانتری و 85 کلانتری و پاسگاه در تهران طرح رعد 11 به اجرا در آمد و در همین راستا 235 حکم قضایی برای ورود به مخفی‌گاه سارقان، قاچاقچیان و مالخران صادر شد.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح 544 نفر از سارقان و مالخران دستگیر شدند، افزود: همچنین 45 باند از سارقان متلاشی و 325 دستگاه خودرو، موتورسیکلت و دوچرخه از سارقان کشف شده است.

رحیمی با بیان اینکه همچنین 622 پرونده برای این افراد تشکیل شده است، گفت: 172 سارق تلفن همراه، 148 سارق دستگاه پخش خودرو و 198 سارق که اقدام به سرقت باند خودرو می‌کردند نیز در همین راستا از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند همچنین 190 سارق لاستیک خودرو هم از سوی ماموران پایتخت شناسایی و دستگیر شدند.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، ارزش ریالی اموال مسروقه کشف شده بیش از 47 میلیارد ریال است.

دستگیری 330 خرده فروش

وی با بیان اینکه همچنین 330 خرده فروش مواد مخدر نیز از خیابان، پارک‌ها و کوچه‌ها طی 24 ساعت گذشته جمع‌آوری شدند، اضافه کرد:‌ در همین راستا 23 کیلو و 941 گرم مواد مخدر کشف شده است.

دستگیری 45 قاچاقچی کالا

رحیمی با اشاره به دستگیری 45 قاچاقچی کالا تصریح کرد: همین‌طور طی مدت یاد شده این افراد دستگیر شده و برای آنها پرونده تشکیل شده است. کالاهای قاچاق کشف شده دارو، پارچه، مشروبات الکلی خارجی، لوازم خانگی خارجی، لوازم پزشکی، لوازم یدکی خودرو و ورزشی بوده که ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده سه میلیارد تومان اعلام شده است.

دستگیری سارق زن مترو

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح زنی که در مترو به همراه شوهرش سرقت می‌کرد هم دستگیر شد، گفت:‌ این فرد ده‌ها فقره سرقت کیف قاپی داشته است که از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

رحیمی همچنین با توجه به سلاح‌های کشف شده، توضیح داد: در طرح رعد 11 یک کلت کمری، یک کلت شکاری و 6 سلاح سرد هم کشف شده است.

به گفته رئیس پلیس پایتخت، همچنین بالغ بر 75 هزار انوع و اقسام سی دی غیر مجاز و اقلام ضد فرهنگی طی مدت یاد شده از سوی پلیس کشف شده است.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تمامی اموال کشف شده از سوی سارقان و قاچاقچیان 8 میلیارد تومان اعلام شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۲۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی خرم آبادگفت:در اجرای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و سوداگران مرگ در دستور کار مأموران این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ نبی اله قاسمی افزود:مآموران انتظامی اين شهرستان پس از شناسایی با هماهنگی قضایی ۱۱ سوداگر مرگ را دستگير  کردند.
وی گفت:در بازرسی از مخفيگاه این سوداگر مرگ هشت کيلو و ۱۰۹ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف ، ۲۷ معتاد متجاهر جمع آوری و تحويل مراکز ترک اعتياد شدند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سوداگران مرگ در دام پلیس لرستان
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۶ موبایل مظنون به سرقت در البرز
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد