Web Analytics Made Easy - Statcounter

حزب اتحاد ملت در پی جنایات رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بدون شک ساکتین این جنایت، شرمسار تاریخ خواهند بود. به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی جنایات رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، حزب اتحاد ملت ایران بیانیه‌ای صادر کرد.

این بیانیه به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

بر این سرزمین، بانوی سرزمین‌ها

آغازِ آغاز‌ها

پایانِ پایان‌ها

که فلسطین‌اش نام بود

که فلسطین‌اش از این پس نام گشت

بر این سرزمین چیزی هست که شایستۀ زیستن است!

محمود درویش

بار دیگر در ۷۰ سالگی «روز نکبت» جنایت و به خون نشاندن مردمان سرزمین فلسطین در حالی رقم خورد که ایالات متحده آمریکا رسما بیت المقدس، محل مورد احترام همه ادیان ابراهیمی را محل استقرار سفارت خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملی که دهن کجی آشکار به خواست تاریخی مردم فلسطین قلمداد شده و حتی نسبت به آنچه در سال‌های گذشته تحت عنوان مذاکرات صلح از سوی دولت‌های پیشین آمریکا پیگیری میشده نیز خط بطلان کشیده است.

بی‌شک رویکرد جنگ‌طلبانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی در این روز ورق جدیدی خورد و در این جنایت دولت دونالد ترامپ و شخص او هم داستانند.

فلسطین، رمز بقای آرمان‌های رهایی‌بخش انسان است. فلسطین، سرزمین صلحِ ذبح شده به دست ناقضان حقوق بشر است که «حقوق بشر» برایشان تنها لق لقه زبان است. حقوق بشری که تنها برای ملت‌های خودشان مطلوب و برای دیگر ملت‌ها و دولت‌ها، ابزاری برای مچ‌گیری، معامله و امتیازگیری است. وگرنه چگونه می‌توان مدافع حقوق بشر بود و جنایت سازمان یافته و دولتیِ ۷۰ ساله را ندید و حمایت تمام عیار کرد؟

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی ضمن اعلام انزجار از تداوم جنایت‌های رژیم نژادپرست و ناقض حقوق بشر صهیونیستی و نیز محکومیت انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس، از همه جریان‌ها و احزاب سیاسی دعوت می‌کند تا ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین، رسالت انسانی، ملی و دینی خود را به جا آورده و یک صدا و متحد آزادی و رهایی سرزمین‌های اشغالی و حق تعیین سرنوشت فلسطینان توسط ساکنان تاریخی این سرزمین را فریاد زنند.

بدون شک ساکتین این جنایت در هر جای جهان، شرمسار تاریخ خواهند بود؛ و سیعلم الذین ظلموا‌ای منقلب ینقلبون.

حزب اتحاد ملت ایران اسلامی»

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب اتحاد ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت حقوق بشر یمن در بیانیه شدیداللحنی بی‌تفاوتی جامعه بین‌المللی در مواجهه با جنایت مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که منجر به یک بحران انسانی وخیم با پاکسازی قومی، گرسنگی، آوارگی و تعداد تلفات سرسام‌آور شده است را محکوم کرد.
 
این بیانیه بر تلفات سنگین این درگیری، نزدیک به 200 هزار نفر، از جمله شهدا، مجروحان و مفقودین که اکثر آنها کودکان و زنان بی گناه هستند، تاکید کرد.
 
در این بیانیه همچنین علاوه به وضعیت اسف‌بار بیش از یک میلیون آواره و شرایط وخیم گروه‌های آسیب‌پذیر مانند زنان باردار و بیماران سرطانی به دلیل فقدان خدمات بهداشتی ضروری اشاره شده است.
 
رژیم صهیونیستی در مدت 200 روز بیش از 75 هزار تن مواد منفجره استفاده کرد که باعث تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌های حیاتی شد و غزه را عملا غیرقابل سکونت کرد.
 
وزارت حقوق بشر یمن همچنین تشدید حملات عمدی رژیم صهیونیستی و تشدید قتل عام و جنایات آن در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را تحریکی آشکار علیه احساسات امت اسلامی خواند.
 
این بیانیه حمله عمدی رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و پرسنل پزشکی و همچنین حملات بی‌رویه آن به سازمان‌های بین‌المللی فعال در منطقه و همچنین همدستی برخی کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده در تداوم چرخه خشونت از طریق معاملات تسلیحاتی و حمایت سیاسی که مانع از تلاش‌ها برای آتش‌بس می‌شود را محکوم کرد.
 
این وزارتخانه از نقش برخی رژیم‌های عربی در تجاوزات صهیونیستی انتقاد کرد و خواستار همبستگی بیشتر جامعه جهانی با آرمان فلسطین شد. این سازمان از فعالان جهانی خواست به قدرت‌های غربی فشار بیاورند تا به حمایت خود از اشغالگران پایان داده و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند.
 
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • سفیر ایران در ژنو: نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • نسل‌کُشی در غزه را فوراً متوقف کنید
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • عربستان تداوم جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کرد
  • سفیر بولیوی در تهران: نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • نسل کشی در فلسطین سینه همه بشریت را به درد آورده است
  • سازمان همکاری اسلامی تداوم حملات اسرائیل را جنایت علیه بشریت خواند