Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@12:44:35 GMT

زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتسال مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۳۳۸۹

زمان قرعه کشی لیگ برتر فوتسال مشخص شد

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه بازی های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال امروز در محل روابط عمومی فدراسیون فوتبال انجام خواهد شد و زمان شروپع این مراسم از ساعت 14 روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه خواهد بود.

گفتنی است  از ساعت 11 صبح جلسات هیئت رئیسه کمیته فوتسال نیز برگزار خواهد شد تا شرایط برگزاری و آخرین قوانین و تصمیمات در این جلسه تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیگ برتر فوتسال از 15 تیرماه 97 آغاز خواهد شد در حالی که برخی از تیم های این لیگ هنوز حضور خود را به صورت جدی مشخص نکرده اند.

انتهای پیام/

قرعه کشی لیگ برتر فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدارسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دور یک هشتم نهایی پیکارهای جام حذفی به اتمام رسید که شکست پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک، مهمترین اتفاق این دور از پیکارها بود تا سرخ پوشان نیز به مانند رقیب دیرینه خود، از دور مسابقات کنار بروند.

با برگزاری این پیکارها، حالا تیم های راه یافته به دور بعدی مسابقات، در انتظار مشخص شدن حریفانشان هستند. طبق اعلام کمیته برگزاری مسابقات، قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام‌ حذفی روز دوشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

آنگونه که از قبل و توسط سازمان لیگ و کمیته برگزاری مسابقات جام حذفی اعلام شده بود، مرحله یک‌چهارم نهایی این مسابقات روزهای ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز مهدی تاج اعلام کرده بود که فدراسیون فوتبال قصد دارد تا بازی فینال را در کرمان برگزار کند.

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا