Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:41:45 GMT

1000 روحانی به مناطق مختلف هرمزگان اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۳۴۷۹

1000 روحانی به مناطق مختلف هرمزگان اعزام شدند

بندرعباس- ایرنا - مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: یکهزار روحانی در آستانه ماه مبارک رمضان به نقاط مختلف شهری و روستایی استان اعزام شدند.

حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: روحانیان اعزامی علاوه بر بیان تبلیغ و احکام دین، اقامه نماز جماعت و آموزش قرآن، به بیان معارف اسلامی و تبیین مسائل سیاسی و روز جامعه می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: تبیین شعار سال (حمایت از کالای ایرانی)، نقش و جایگاه ولایت فقیه در جامعه، تحلیل شرایط منطقه، ترویج سبک زندگی اسلامی - ایرانی، پاسخگویی به شبهه ها و آگاه سازی جامعه در خصوص آسیب های اجتماعی مانند اعتیاد و طلاق و هم چنین وحدت و همدلی از اولویت های تبلیغ در ماه مبارک رمضان است.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهار کرد: باید از همه فرصت های ماه رمضان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دینی و سبک زندگی قرآنی استفاده شود و فضای مناسبی برای استفاده جوانان و نوجوانان از این ماه مبارک فراهم شود.
7195/ 6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تبليغات اسلامي اعزام مبلغ هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته

معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از افزایش ۳۲ درصد اعزام زائران عتبات در دوره‌های نورزی و ماه رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام عتبات نوروزی و ماه مبارک رمضان از روز 8 اسفندماه در سامانه عتبات آغاز و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دور جدید اعزام زائران به عتبات از 23 اسفند شروع شد. 

روند اعزام زائران نوروزی تا 9 فروردین و اعزام‌های ماه مبارک رمضان تا 21 فروردین ادامه داشت.

در دوره نوروزی اعزام زائران، ظرفیت‌سازی برای اعزام 32 هزار زائر درقالب 111 کاروان زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت صورت گرفته است.

حمیدرضا محمدی؛ معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در این باره اعلام کرد: اعزام زائران در دوره‌‌های نوروزی و رمضان امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 32 درصد افزایش داشته است. 

ارز مسافرتی 1000 یورویی به زائران هوایی عتبات هم تعلق می‌گیرد

به گفته وی، برای اعزام در فروردین تاکنون 51300 نفر ثبت‌نام کرده‌اند که بخش عمده آنها اعزام شده‌اند و برای اردیبهشت ماه نیز ظرفیت‌سازی درحال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • سبک زندگی ایرانی - اسلامی باید در جامعه نهادینه شود
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • تغییر ناگهانی آمار پربیننده ترین برنامه ماه رمضان تلویزیون / محفل چگونه صدرنشین شد؟
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • پرمخاطب‌های نوروز و رمضان ۱۴۰۳