Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی گفته می شود جلسه كميته استيناف طبق روال همیشگی روز گذشته برگزار و پرونده تجديدنظر خواهی افشين پيروانی بررسی شد و طبق برنامه قرار است ادامه رسیدگی  این پرونده هفته بعد انجام شود اما رئیس کمیته استیناف این موضوع را تکذیب کرد.

علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ضمن تکذیب این مطلب در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: جلسه ای روز گذشته درباره پرونده تجدید نظر خواهی پیروانی نداشتیم چرا که  این پرونده  هنوز به دستمان نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: هر زمان که این پرونده را دریافت کنیم دستور جلسه آن را صادر کرده و مشخص می کنیم که نیاز به حضور پیروانی در جلسه است یا در غیاب او رای نهایی را صادر می کنیم. البته باید ببینیم که دلایل پیروانی برای تشکیل جلسه تجدید نظر کافی است یا نیازی به رسیدگی دوباره ندارد. 

صالحی درباره اینکه طبق ماده 71 حداقل مدت محرومیت یکسال و حداکثر محرومیت مادام العمر برای پیروانی باید در نظر گرفته شود، خاطر نشان کرد: پرونده افشین پیروانی را هنوز دریافت نکردم تا دراین باره نظر بدهم و به صورت غیبی هم نمی توانم رای تجدید نظر خواهی پیروانی را پیش بینی کنم. 

انتهای پیام/ 

واکنش رئیس کمیته استیناف درباره بررسی پرونده افشین پیروانی 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس

هادی چوپان در شیراز میهمان غلامحسین پیروانی بود.

طرفداری | هادی چوپان، قوی‌ترین مرد جهان، در سفری به شیراز با غلامحسین پیروانی، اسطوره فوتبال ایران، دیدار کرد.

چوپان که به تازگی عناوین قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس را به دست آورده است، این روزها در حال استراحت است و می خواهد به زودی خودش را دوباره آماده رقابت ها کند.

افشین پیروانی، برادر غلامحسین پیروانی و مدیر تیم پرسپولیس، نیز در این دیدار حضور داشت و عکسی از این ملاقات را در فضای مجازی منتشر کرد.

این دیدار بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • بازتاب محرومیت سیدحسین حسینی در روزنامه مشهور مارکا
  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • حسینی از بازی با فولاد محروم شد
  • جریمه ۴۰ میلیونی و محرومیت یک جلسه‌ای اسماعیلی‌فر
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • دیدار هادی چوپان با غلامحسین و افشین پیروانی + عکس