Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، سید مجید حسینی در تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در مجموعه باغ کتاب تهران اظهار کرد: باغ کتاب تنها مجموعه فرهنگی است که برای اولین بار تا سحر با شعار «تا سحر مهمان باشید» به شهروندان خدمات رسانی می کند.
 
وی با اشاره به اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب شنبه ها و سه شنبه ها بلیت نیم بها ارائه می دهد، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان پردیس سینمایی باغ کتاب از ساعت 15 تا 2 بامداد بلیت فروشی دارد و شهروندان می توانند هر روز از ساعت 15 تا افطار بلیت نیم بها و بعد از افطار تا سحر به قیمت معمول از سینما استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مدیر عامل باغ کتاب با بیان اینکه باغ علم کودک و نوجوان در این ایام از ساعت 10 صبح تا سحر میزبان علاقه مندان هستند، افزود: کتاب فروشی های کودک، نوجوان، بزرگسال، باشگاه رباتیک، رستوران و کافه های باغ کتاب هم در ایام ماه مبارک رمضان تا سحر پذیرای شهروندان هستند.
 
حسینی تاکید کرد: علاوه بر خدماتی که همیشه در باغ کتاب ارائه می شود، در ایام ماه مبارک رمضان بعد از افطار برنامه های فرهنگی متنوعی برای تمام سنین در نظر گرفته شده است.
 
وی ادامه داد: برنامه زنده تلویزیونی« دعوت» با اجرای موسیقی زنده هر شب از ساعت 23 تا حدود 1 بامداد از باغ کتاب اجرا می شود و علاقه مندان می توانند در این برنامه شرکت کنند. همچنین شهروندانی که در ماه مبارک رمضان به باغ کتاب مراجعه می کنند، می تواند با تهیه کارت« مشتریان باغ کتاب» از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره مند شوند.
 
مدیر عامل باغ کتاب در پایان خاطر نشان کرد: در این ایام جشنواره اقوام ایرانی هم در طبقه اول باغ کتاب برگزار می شود و شهروندان با حضور در این جشنواره با آداب، رسوم و سوغاتی های قومیت های مختلف ایران آشنا می شوند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: باغ کتاب ماه رمضان ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۳۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار مهر، کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران با صدور پیامی در کانال اطلاع رسانی این فروشگاه اعلام تعطیلی کرد.

این کتابفروشی پس از یک سال و چهار ماه بعد از افتتاح اعلام تعطیلی کرد. تعطیلی کتابفروشی ها عمدتاً به دلایل اقتصادی از جمله پایان اجاره بها و یا اجاره بهای بالا و غیره است، در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد.

در متن پیام مورد اشاره آمده است؛

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره‌ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با ۳۰ درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

کد خبر 6085539 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • طرح بازرسان و ناظران افتخاری اجرا می‌شود
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • ۱۲ هزار خادم در قم در ماه مبارک رمضان به زائران و روزه‌داران خدمت کردند
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • ۸۴۷ فرزند یتیم ومحسنین تحت حمایت در طرح اکرام ایتام بهشهر