Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:28:44 GMT

داورزنی: حجاب تیم های حریف مناسب نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۴۱۸۵

داورزنی: حجاب تیم های حریف مناسب نیست

عدم پخش مسابقات فوتسال زنان قهرمانی از رسانه ملی با واکنش های زیادی از سوی اهالی ورزش و دیگر اقشار جامعه همراه بود هرچند معاون وزیرورزش نظر دیگری دارد.

به گزارش" ورزش سه" تیم ملی فوتسال زنان ایران برای دومین بار متوالی در رقابت های قهرمانی فوتسال زنان آسیا به مقام قهرمانی رسید اما اعضای تیم ملی فوتسال و بسیاری دیگر از چهره های سرشناس نسبت به عدم پخش این مسابقات و به خصوص مسابقه فینال رسانه ملی را مورد نقد قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما  محمدرضا داورزنی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان امروز در گفت و گویی که با «سایت ملت» داشت در این رابطه  گفت: «حجاب تیم‌های مقابل زنان ورزشکار ایرانی در مسابقات مطلوب نیست و پخش چنین مسابقاتی در چارچوب ارزش‌های نظام نمی‌گنجد هرچند مسئولان صدا و سیما می‌توانستند پوشش خبری جامع‌تری از مسابقات فوتسال و قهرمانی بانوان داشته باشند.» او همچنین افرود:« باید بپذیریم هر قدر هم حجاب بانوان ما مناسب باشد، اما بازیکنان مقابل آنها از این حجاب برخوردار نیستند و ممکن است بسیاری مسائل را رعایت نکنند.»


داورزنی همچنین گفت:« ما نمی‌توانیم برای پخش یک مسابقه ورزشی ارزش‌های خود را زیر پا گذاریم؛ هرچند مسئولان صدا و سیما می‌توانستند پوشش خبری جامع‌تری از این مسابقات و قهرمانی بانوان داشته باشند.»

فوتسال بانوان محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فوتسال بانوان محمدرضا داورزنی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم ملی پاراتکواندو بانوان کشورمان در حالی آخرین تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی زنان آسیا در ویتنام آمده می‌کند که براساس فهرست نهایی این تیم مرضیه عبداللهی ورزشکار وزن بعلاوه ۶۵ کیلوگرم قم قرار است در این رقابت‌ها به روی شیاپ چانگ برود.

مسابقات پاراتکواندو قهرمانی زنان آسیا ۲۹ اردیبهشت تا دوم خرداد به میزبانی ویتنام برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی در راه رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • بانوی پاراتکواندوکار قمی مسافر رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.
  • فرهنگ‌سازی در حوزه حجاب همراه با برخورد قهری نتیجه عکس می‌دهد
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد | برنامه ادامه مسابقات
  • حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی مشخص شد/ برنامه ادامه مسابقات