Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن ابراز نگرانی درخصوص تشدید تنش‌ها در نوار غزه از طرف‌های درگیر خواست خویشتنداری کنند و از اقدامات تحریک آمیز بپرهیزند.

زاخارووا گفت مواضع روسیه در قبال قدس اشغالی هیچ تغییری نکرده است و این کشور از راه حل دو-دولتی برای حل بحران فلسطین و اسرائیل حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اظهار کرد: «مسکو شدیدا درخصوص این موقعیت خطرناک نگران است. ما همدردی صادقانه خود را با خانواده های قربانیان فلسطینی اعلام می کنیم و برای مجروحان این واقعه آرزوی بهبودی داریم. ضمن تاکید مجدد بر حق فلسطینی ها برای برگزاری تظاهرات صلح آمیز و محکوم کردن استفاده از قوای نظامی علیه شهروندان، یک بار دیگر از طرف های درگیر می خواهیم از خود خویشتنداری نشان دهند و از انجام اقدامات تحریک آمیز بپرهیزند.»

روز دوشنبه مراسم افتتاحیه سفارت جدید آمریکا در قدس اشغالی در حالی برگزار شد که تظاهرات مردم فلسطین در اعتراض به این اقدام واشنگتن با تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی به خشونت کشیده شد. در پی درگیری ها در نوار غزه بیش از 60 فلسطینی شهید و بیش از 2700 نفر مجروح شدند.

ماریا زاخارروا همچنین گفت مسکو معتقد است خطر احیای مجدد «خلافت داعش» در منطقه شرق رودخانه فرات در سوریه با همدستی آمریکا امکان پذیر است.

انتهای پیام/

ابراز نگرانی وزارت خارجه روسیه درباره کشتار فلسطینیان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۴۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!

مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، مجری الجزیره خطاب به «مایکل مولروی» مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا گفت: درباره برخورد خشن با دانشجویان صحبت می‌کنم؛ هر روز برای دنیا از اصول، اخلاق، قانون اساسی و آزادی بیان سخنرانی می‌کنید، ورود پلیس به دانشگاه، مایه ننگ شماست.

این مقام بلندپایه سابق وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت دانشجویان می‌توانند نظراتشان را در ملک خصوصی یا فضای مجازی بیان کنند که مجری در واکنش به این اظهار نظر گفت: استدلال و بهانه شما را حتی در کشورهایی که غیردموکراتیک و استبدادی می‌خوانید هم نشنیده‌ایم.

 

.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه اوکراین به برتری‌های نظامی روسیه در مقابل کل غرب اعتراف کرد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی آمریکایی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • ایران ۵شرکت و ۷شخص حقیقی را تحریم کرد + جزئیات | بیانیه مهم وزارت خارجه
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • مجری الجزیره از خجالت سیاستمدار آمریکایی درآمد؟!
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ ها در غزه
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • افزایش مجدد آمار شهدا و زخمی‌ها در غزه
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد