Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: میزان پاداش روی سکوی مدال‌آوران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ قطعی نشده، ولی حداقل مثل دوره قبل خواهد بود.

به گزارش مشرق، شاهرخ شهنازی در خصوص حضور تیم فوتسال بانوان در المپیک نوجوانان آرژانتین اظهار داشت: کمیته ملی المپیک تابع قوانین و ضوابط فیفا است. فیفا پیش از این سهمیه تیم پسران را تایید کرده و فدراسیون فوتبال ایران‌هم آن را پذیرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این باره آخرین اطلاعات را از اصغر رحیمی گرفته‌ام. وی در اجلاس آرژانتین حضور داشته و در این مورد نیز در آنجا صحبت شده است ولی فیفا اعلام کرده که بر اساس مصوبات از بین تیم زنان و مردان تنها یک تیم می‌تواند در المپیک نوجوانان شرکت کند. پس با این شرایط حضور تیم دختران در المپیک از طرف فیفا پذیرفته نیست و تیم پسران حضور خواهد داشت.

دبیر کل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: علی‌رغم اینکه دختران ما در آسیا گل کاشتند از طرفی از نظر احساسی نیز جامعه و ما دوست داریم که دختران راهی المپیک آرژانتین شوند ولی مقررات فیفا این اجازه را نمی‌دهد. در اجلاس آرژانتین برخی از کشورها نسبت به این موضوع اعتراض کردند ولی در نهایت تصمیم بر این بوده که تنها یک تیم سهمیه بگیرد.

شهنازی یادآور شد: ما کماکان موضوع را رصد می‌کنیم و اگر تغییراتی در خصوص اعزام تیم دختران به‌وجود آمد، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی در خصوص بودجه کمیته ملی المپیک گفت: پیش از این جلسه‌ای در خصوص بودجه با دکتر نوبخت داشتیم. امروز هم یک پیگیری حضوری خواهیم داشت. قول دادند که هرچه زودتر از بودجه سال 97 بخشی را دریافت کنیم و احتمالا تا 7-8 روز دیگر بخشی از این بودجه را دریافت می‌کنیم.ما درخواست دادیم تا قبل از بازی های آسیایی حداقل 50 درصد از بودجه خود را دریافت کنیم.

شهنازی تاکید کرد: 16 در صد از بودجه سال 97 فدراسیون‌ها پرداخت شده و مابقی ان‌شاالله به‌زودی اخذ و پرداخت خواهد شد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص احتمال تغییر در تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی‌های آسیایی گفت: برخی از فدراسیون‌ها استدلال‌های فنی ارائه کردند و قبل جلسه آتی ستاد عالی بازی‌ها این موضوع بررسی می‌شود. صالحی امیری دستور بررسی درخواست فدراسیون‌ها را داده است.

وی در خصوص میزان پاداش روی سکوی مدال‌آوران در بازی‌های آسیایی از طرف کمیته ملی المپیک یادآور شد: هنوز میزان پاداش قطعی نشده است ولی حداقل مثل دوره قبل خواهد بود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی المپیک پاداش شاهرخ شهنازی فوتسال بانوان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۴۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، دهها هزار دانشجو در بوئنوس آیرس، پایتخت آرژانتین بر ضد کاهش بودجه دانشگاه ها تظاهرات کردند.

علاوه بر بوئنوس آیرس, در شهرهای بزرگ دیگر آرژانتین نیز، دانشجویان، فارغ التحصیلان و استادان ۵۷ دانشگاه در تظاهرات ضد دولتی شرکت داشتند.

دولت آرژانتین بودجه دانشگاه ها را با هدف کنترل هزینه های دولت کاهش داده است.

از زمان به قدرت رسیدن خاویر میلی رئیس جمهور آرژانتین در پائیز سال گذشته، بسیاری از طرح های ساختمانی و زیر بنایی عمومی نیز متوقف شده است.

میلی همچنین یارانه های دولتی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. بر اثر اجرای این سیاست ها ارزش پول ملی آرژانتین در مدت ۵ ماه ۵۰ درصد کاهش یافته است. این کشور در ماههای گذشته بارها شاهد تظاهرات قشرهای مختلف مردم علیه سیاست های خاویر میلی بوده است.

کد خبر 6087939

دیگر خبرها

  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • فیفا: کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران قرقیزستان را عذاب داد
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • واکنش کمیته بین المللی المپیک به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس + عکس