Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی کارشناس مسئول مرکز کنترل ترافیک شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت:  در صورت بروز تصادف حتما خودروهای خود را به منتهی الیه سمت راست انتقال دهید تا از بروز ترافیک سنگین جلوگیری شود.

وی گفت:در تصادف از زوایای مختلف از صحنه تصادف عکس بگیرید و بعد ماشین ها را به سمت راست انتقال دهید و توجه داشته باشید کنار نزدن ماشین ها در صحنه های تصادف 50هزار تومان جریمه دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مرادی گفت: حرکت ندادن ماشین ها موجب ایجاد ترافیک سنگین در خیابان های شهر می شود و چون که معابر کم عرض هستند با کوچکترین تصادفی چندین تقاطع و حتی میدان را نیز درگیر می کند و همین موضوع موجب عصبانیت شهروندان و ترافیک شدید می شود.

وی گفت در خصوص تشخیص مقصر؛ شهروندان نگران نباشند  با حضور کارشناس تصادف در صحنه مقصر تشخیص داده می شود.

مرادی افزود: تا 6میلیون تومان تصادف نیاز به کروکی و گزارش پلیس نیست و اگر رانندگان به توافق برسند با در دست داشتن مدارک می توانند به بیمه مربوطه مراجعه و خسارت دریافت کنند.

انتهای پیام/ز

تا 6میلیون تومان تصادف نیاز به کروکی و گزارش پلیس نیست

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۴۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان از ذخیره‌سازی ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری این استان پس از بارش‌های اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

جعفر مرادی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: این مهم در بارندگی‌های بهاری و پایان فصل زمستان ذخیره‌سازی شده است.

وی از وجود یک هزار و 500 سازه آبخیزداری در استان سمنان خبر داد و گفت: ظرفیت و مجموع حجم ذخیره‌سازی آن 12 میلیون متر مکعب است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با اشاره به کمبود بارندگی در استان سمنان و کاهش منابع آبی، گفت: ذخیره‌سازی این میزان آب که حاصل بارندگی‌های فصل بهار یعنی فروردین و اردیبهشت‌ماه امسال است، بسیار حائز اهمیت است.

مرادی حقیقی با اشاره به اهمیت سازه‌های آبخیزداری گفت: این سازه‌ها علاوه بر حفظ آب و در نهایت ذخیره‌سازی آب به جلوگیری از وقوع سیلاب نیز کمک شایانی می‌کنند.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • ذخیره‌ ۶ میلیون مترمکعب روان‌آب در سازه‌های آبخیز‌داری سمنان
  • احداث بوستان ۲۲۰۰۰ متری در منطقه ۱۶
  • جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی تراکتور
  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم