Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:46:05 GMT

علت تصادف مرگبار ایلام اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۴۹۲۰

علت تصادف مرگبار ایلام اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر،  دیشب در برخورد با یک دستگاه تریلر با خودرو سمند در مسیر ارتباطی ایلام- سرابله ۵ سرنشین سمند در آتش سوختند.

در حالی که مسافران در نیمه شب تا بیش از یک ساعت شاهد سوختن ۵ سرنشین خودرو سمند بودند اما خبری از ماشین آتش نشانی تا حدود یک ساعت بعد از حادثه نبود.

سرهنگ رضا همتی زاده در خصوص این حادثه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در ساعت ۲۲:۳۰ شب گذشته در محور ایلام- سرابله  بعد از تقاطع بانکو ل بین دو دستگاه خودرو سمند تاکسی و یک دستگاه تریلر اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این که حادثه به علت تجاوز به چپ تریلر منجر به کشته شدن تعداد ۵ نفر از سرنشینان سواری سمند شد که تعداد ۴ نفر تبعه عراق بوده است.

وی ادامه داد: به علت شدت برخورد پس از ۵۰ متر کشیدگی از نقطه برخورد اولیه تا وضعیت نهایی منجر به آتش گرفتن هر دو خودرو شد.

همتی زاده اضافه کرد: پس از چند ساعت تلاش راهداری، هلال احمر و فرماندار سیروان و نیز دادستان سیروان و پلیس راه استان تا ساعات ۲ بامداد صحنه تصادف پاکسازی شد و محور آماده تردد شد.

رئیس پلیس راه استان ایلام تصریح کرد: شایان ذکر است به دستور دادستان با راننده خودرو تریلر به علت فاقد گواهینامه و بی مبالاتی در صحنه تصادف و عبور از روی دو خط جاده برخورد خواهد شد.

همتی زاده افزود: لذا از رانندگان تقاضا می شود سرعت مطمئنه را در طول محورهای مواصلاتی مد نظر قرار دهند که بدون هیچ گونه حادثه ای بتوانند در طول محورهای مواصلاتی تردد کنند.

کد خبر 4298510

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه ایلام سانحه تصادف بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان ماه مبارك رمضان شهرکرد خرم آباد بارش باران اشتغال برجام خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان از تصادف دلخراش سواری پراید با عابر پیاده خبر داد و گفت: در این حادثه، عابر پیاده که زنی حدودا ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، امیر طالبی در تشریح این خبر اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۱:۰۰ امروز_سه شنبه یازدهم_اردیبهشت با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تصادف شدید منجر به فوت یک نفر در بلوار امام خمینی (ره) رشت، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و تیم‌های امدادی در محل حادثه مشخص شد راننده سواری پراید که خانمی ۱۷ ساله و فاقد گواهینامه بود به علت بی توجهی به جلو و جوانب با عابر پیاده تصادف کرده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: در این حادثه، عابر پیاده که خانمی حدوداً ۷۵ ساله بود پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان باخت.

طالبی تصریح کرد: کارشناسان پلیس علت تصادف را بی احتیاطی و بی توجهی به جلودو نقص ماده ۱۸۰ آیین نامه راهنمایی و رانندگی از سوی راننده سواری سایپا ۱۱۱ تشخیص دادند.

وی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، بی توجهی به جلو در رانندگی را عامل اصلی تصادفات دانست و از خانواده‌ها خواست در اختیار قرار دادن وسایل نقلیه به فرزندان خود که گواهینامه رانندگی ندارند، خودداری کنند.

کد خبر 749423

دیگر خبرها

  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش آموزان در محور یزد طبس هشت مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران