Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:19:11 GMT

35 زندانی غیرعمد از زندان میانه آزاد شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۵۱۸۱

35 زندانی غیرعمد از زندان میانه آزاد شدند

به گزارش ایرنا، سعید امامی روز چهارشنبه در جلسه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان میانه با اشاره به اینکه یکی از نهادهایی که خلاء فقدان سرپرست خانواده را به حداقل می رساند انجمن حمایت از زندانیان است، گفت: همه کسانی که در حبس به سر می برند مجرم بالفطره و مشکل دار نیستند اما بر اساس قوانین قضایی محکوم به حبس می شوند و این مجازات سبب شکافی در زندگی خانواده این افراد می شود که انجمن حمایت از زندانیان تا حدودی توانسته این خلاء را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: موفقیت انجمن حمایت از زندانیان میانه در سال های گذشته و قرار گرفتن این انجمن در میان 10 انجمن برتر کشور و کسب عنوان انجمن برتر استان در سال گذشته میسر نمی شد مگر با پشتیبانی و حمایت دستگاه ها و خیرین شهرستان که همواره در امور خیر و دستگیری از نیازمندان پیشقدم هستند.
امامی اعتماد به خیرین و حمایت تمامی نهادهای شهرستان را تنها سرمایه اصلی انجمن حمایت از زندانیان میانه عنوان کرد و گفت: این انجمن با سلامت کامل در عملکرد مالی توانسته بیشترین خدمات را به قشر آسیب پذیر شهرستان ارائه دهد.
دادستان میانه افزود: ما به همراهی انجمن حمایت از زندانیان میانه با هدف حمایت از زندانیان و خانواده های آنها افتخار این را داریم که نیت های خیرخواهانه مردم نوع دوست شهرستان میانه را به سرمنزل مقصود برسانیم.
وی با اشاره به عملکرد انجمن در سال گذشته، کل هزینه کرد انجمن در راستای حمایت از زندان، زندانی و خانواده زندانیان را 8 میلیارد و 234 میلیون ریال اعلام کرد.
امامی از پشتیبانی و حمایت و همراهی شورای تامین شهرستان و سایر ادارات و نهادها در دستیابی به اهداف انجمن در راستای حمایت هر چه بیشتر از زندانیان و خانواده های آنها، تقدیر کرد.
7231 /3071/6183
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 حبس خانواده زندان سرمایه انجمن موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا اعلام کرد دولت جو بایدن برای آزادی زندانیان آمریکایی در افغانستان کاری انجام نداده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «مایکل مک کال» رئیس کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای اظهار داشت «رایان کوربت» شهروند آمریکایی که در افغانستان زندانی است باید هرچه زودتر آزاد شود.

وی افزود دولت جو بایدن برای آزادی کوربت کاری انجام نداده است و از نادیده گرفتن درخواست ملاقات با خانواده این زندانی نیز دست بردارد.

گفته می‌شود رایان کوربت تبعه آمریکایی به اتهام جاسوسی برای واشنگتن در بازداشت حکومت طالبان است.

العربیه پیش از این گزارش داده بود کوربت 10 آگوست سال 2022 چند روز پس از حمله هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در منطقه دیپلماتیک کابل بازداشت شده بود.

رسانه عربستانی: آخرین زندانی افغان در گوانتانامو امروز با زندانی آمریکایی مبادله می‌شودآزادی دو عضو طالبان با گذشت بیش از 20 سال از زندان آمریکاآمریکا: بازداشت شهروندان ما توسط طالبان قابل تحمل نیست

شمار زندانیان آمریکایی در افغانستان مشخص نیست، اما چندی قبل «حبیب‌الله بدر» معاون نظامی اداره تنظیم امور زندان‌های حکومت طالبان شمار زندانیان خارجی در زندان‌های طالبان را 25 نفر اعلام کرده بود.

پیش از این نیز وزارت خارجه آمریکا اعلام کرده بود آزادی شهروندان آمریکایی در افغانستان از اولویت‌های کاری واشنگتن است.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • مک‌کال:بایدن برای آزادی زندانیان از افغانستان کاری نکرده است
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • مرخصی به ۱۷۱ زندانی تحت مراقبت پابند الکترونیکی در بوشهر
  • افزایش ۶۸ درصدی بخشودگی بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در قزوین
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • آزادی ۴ نفر زندانی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مراغه
  • آزادی ۴ زندانی جرائم غیرعمد در شهرستان مراغه
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته