Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@06:25:57 GMT

نقش موثر مبلغان دینی در ماه مبارک رمضان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۵۴۱۵

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، امام جمعه یاسوج در دیدار با جمعی از مبلغان مسقر در بقاع متبرکه استان در ماه مبارک رمضان، این ماه را فرصتی ارزشمند برای بازسازی روحی و تلاش برای تقرب به ذات اقدس الهی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی به نقش مبلغان در گسترش فرهنگ دینی اشاره کرد و افزود: آنچه که در کنار تقوایِ مبلغ باید در کار تبلیغ مورد توجه قرار بگیرد، بیان ساده و پرهیز از تکلف گویی، اعتقاد عملی به مباحث تبلیغ و تبین مباحث ضروری با تمرکز بر مسایل روز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار  مدیر کل اوقاف و امور خیریه ی استان هم گزارشی از برنامه های این سازمان در ایام ماه مبارک رمضان عنوان کرد. حجه الاسلام جنتی پورگفت: در کنار برگزاری دهها ویژه برنامه در ماه مبارک رمضان 40 روحانی مبلغ بومی و اعزامی از حوره های علمیه کشور در بقاع متبرکه استان مستقر می شوند.   وی ادامه داد: به همت سازمان اوقاف و امور خیریه استان در ماه مبارک رمضان محافل انس باقرآن کریم با حضور قاریان بین المللی ،جزء خوانی و جمع خوانی، و سایر برنامه های مربوط به ماه مبارک رمضان برگزار می شود.   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه وبویراحمد امام جمعه یاسوج ماه رمضان قاریان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان در دیدار اخیرش تساوی ارزشمند و مهمی در راه بقا در لیگ برتر مقابل ملوان انزلی به دست آورد که تک گل آبی‌ها را عثمان اندونگ به ثمر رساند و حالا هم خودش را آماده جدال حساس فردا برابر سپاهان کرده است.

خریدهای خارجی استقلال خوزستان هر هفته یک کار ویژه انجام می‌دهند و نقش مهمی در مسیر بقای این تیم دارند و با وجود اینکه دیروز با یک پله سقوط به رده پانزدهم برگشتند، اما نمایش کاملا امیدوار کننده‌ای مقابل تیم هجومی ملوان‌انزلی ارائه دادند که در کنار بازی موثر بازیکنان این تیم، عثمان اندونگ جلب توجه بیشتری کرد.

مدافع سنگالی 24 ساله که پیشتر هم برای آبی‌های خوزستان موفق به گلزنی شده، در دیدار اخیرشان مقابل ملوان هم با هوشیاری و جای‌گیری عالی در محوطه جریمه حریف توانست توپ ریباند را تبدیل به گل کند و نقش کلیدی در یک امتیاز حساس در راه بقا و امیدواری تیمش در هفته‌های آینده داشته باشد.

اندونگ که در نیم‌فصل به استقلال خوزستان اضافه شده و در کنار بازی موثر در بخش دفاعی، توانسته دو گل حساس هم به ثمر رساند، امیدوار است برابر سپاهان هم فرصت درخشش به دست بیاورد و تیمش را در مسیر امتیازگیری کمک کند.

دیگر خبرها

  • از ارتقای اخلاق امدادگری تا توجه به فرهنگ دینی در هلال احمر
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • نکیسا: بازیکنان ذوب آهن تلاش کردند/ این برد مبارک استقلالی‌ها
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • تاریخ روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ۱۴۰۳ + پیام و متن تبریک
  • مصحف شریف « قرآن مبارک » چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • روز ماما ۱۴۰۳ + عکس، متن و پیام تبریک midwife day
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)