Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین مقیمی ظهر چهارشنبه درجلسه ستاد ساماندهی امور جوانان طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به اینکه جوانان در دوران قبل از ازدواج از آموزش و مهارت های لازم برخوردار نمی شوند لذا با شکست در امر ازدواج مواجه می شوند و در این راستا باید راهکارهایی اندیشیده شود تا با مشاوره های قبل ازدواج این نقص را رفع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقیمی افزود: در حال حاضر دوره هایی توسط بهزیستی،دانشگاه علوم پزشکی ،آموزش و پرورش، سازمان های مردم نهاد و ورزش و جوانان در حال برگزاری است که جوانان می توانند از این برنامه ها استفاده لازم را ببرند و باید راهکارهایی را اتخاذ کنیم که چه میزان از زوجین مشاوره قبل از ازدواج را دیده اند و همچنین با همفکری به نتایجی برسیم که چگونه مردم برای استفاده از مشاوره قبل ازدواج متقاعد شوند و در این زمینه نیز لازم است که دقت شود مشاوره های ازدواج اثرگذار صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تابستان نزدیک است و فرصت خوبی برای برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان است گفت: یک میلیون و ٢٠٠ هزار جوان در دوران تابستان نیازمند برنامه آموزشی زندگی هستند و برنامه های تدارک دیده شده برای اوقات فراغت جوانان فرصت خوبی برای آشنایی آنها با زندگی و متناسب با سن جوانان ، ازدواج است و باید بگوییم که آموزش زندگی بهتر باید از دوران مهد کودک و ابتدایی برای کودکان و نوجوانان برنامه ریزی شود تا در زمان شکل گرفتن شخصیت جوانان با آسیب ها مواجه نشویم.

مقیمی کانون فرهنگی و هنری مساجد را فضای خوبی برای راهنمایی و مشاوره جوانان دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان وعاظ در مساجد می توانند از این فرصت برای مشاوره و راهنمایی جوانان به خصوص در موضوع ازدواج حداکثر استفاده را برده و اگر اعتباری نیاز باشد تأمین می کنیم.

 استاندار تهران با بیان اینکه باید برای به کارگیری در پست های مختلف از مدیران و نیروهای جوانی که در خود مجموعه و سازمان رشد کرده و سلسله مراتب را گذرانده اند بهره برد گفت: بکارگیری نیروی جوانان و بانوان در دستگاه های مختلف ضرورت دارد که باید به آن توجه داشته باشیم.

مقیمی در پایان با اشاره به ٦٦ شورایی که به ریاست استاندار بر گزار می شود گفت: اگر تصمیماتی که در همه شوراها گرفته می شود به موقع اجرایی شود شاهد بروز بسیاری از مشکلات و آسیبها نخواهیم بود لذا این اجرایی شدن مصوبات یک همت جمعی را می طلبد که باید به آن توجه داشته باشیم.


 

کد خبر 4298520

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران جوانان محمد حسین مقیمی بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان ماه مبارك رمضان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ رویداد جامعه پردار ۲۶ و ۲۷ بهمن با حضور دکتر کلهر معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این مراسم گفت: رویداد ملی جامعه پرداز همدان به اعتقاد معاون وزیر ورزش و جوانان و کارشناسان وزارت به بهترین نحو برگزار شد که جای تقدیر از همه عزیزان دارد.

علی حقیقی با اشاره به تلاش دشمن برای از بین بردن نهاد خانواده، افزود: ازدواج‌های سخت، ازدواج‌های دیر و فرزندآوری کم را برای از بین بردن خانواده ایجاد کرده‌اند.

او همچنین گفت: ما هم مبارزه با این روند را در دستور کار قرار می‌دهیم و بر اساس تاکیدات رهبر معظم انقلاب در این مسیر گام برمی داریم.

دبیر رویداد ملی جامعه پرداز استان همدان هم در این مراسم گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و همکاری معاونت جوانان و همه اعضای توانستیم این رویداد را به خوبی برگزار کنیم.

زهرا شایسته فرد افزود: این رویداد با هدف شناسایی معرفی و هم افزایی مجموعه‌های مردم نهاد در عرصه خانواده، جمعیت و هویت بانوان برگزار شد و فعالان این عرصه شناسایی شدند.

دیگر خبرها

  • یافتن همسر مناسب مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده
  • چگونگی تصمیم‌گیری مالی در سال‌های اول ازدواج
  • اجرای عملیات آبخیزداری نیازمند حدود ۳.۵ همت اعتبار است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • ۵۰۰ مدرسه مختلط استان نیازمند سرویس بهداشتی مجهز
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • ۵ هزار جوان ایرانی با وام ازدواج بانک سینا به خانه بخت رفتند
  • عشق دوران جنگ؛ مراسم ازدواج زوج جوان فلسطینی در غزه+ تصاویر
  • اهداء بیش از هزار و ۲۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند همدانی