Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر بهداشت خواستار جلوگیری از گرانفروشی در عرضه و توزیع داروهای خارجی شدند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، تذکرات کتبی نمایندگان ومسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 26 اردیبهشت 97) توسط اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعقوب شیویاری نماینده مردم میانه در تذکری به وزیر علوم عنوان کرد که مدرک‌گرایی در برخی دانشگاه‌های کشور بیداد می‌کند که ارزش علم و دانش را به پایین‌ترین درجه خود رسانده است.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که علت عدم اخراج کارگران تبعه خارجی چیست؟ آیا خبر دارید بسیاری از شهروندان ایرانی بیکار مطلق هستند و کارگران تبعه خارجی فرصت کار را از آنها گرفته‌اند؟

منصور مرادی نماینده مردم مریوان به رئیس‌جمهور درباره بی‌تدبیری سازمان بنیاد شهید در مورد عدم توجه جانبازان شیمیایی دوران جنگ تحمیلی استان کردستان به ویژه شهرستان‌های مریوان و سروآباد و به وزرای کشور، اقتصاد و صنعت درباره عدم ساماندهی و تاخیر در تعیین تکلیف مرزهای کشور و به رئیس‌جمهور درباره تاخیر در مصوبه هیأت دولت در مورد مرزهای کشور تذکر داد.

نادر قاضی‌پور و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه و تهران در تذکری به وزیر بهداشت خواستار جلوگیری از گرانفروشی در عرضه و توزیع داروهای خارجی شدند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون کشتی، مراسم تقدر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس امروز چهارشنبه برگزار شد. در این مراسم از محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، امیرعلی آذرپیرا و یونس امامی کشتی‌گیران استان تهران حاضر در المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط احمد وحیدی وزیر کشور و علیرضا فخاری استاندار تهران تقدیر بعمل آمد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن قدردانی و تشکر از تلاش هیات کشتی استان تهران، برای نمایندگان کشتی کشور به خصوص کشتی‌گیران استان تهران در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس آرزوی موفقیت کرد. در این مراسم دکتر علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان و قاسم علی عسگری رئیس هیات کشتی استان تهران نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094005 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • همه دستگاه‌ها باید به وظایف‌شان در «طرح نور» عمل کنند
  • وحیدی: «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است/ باید از ناهنجاری‌های تحمیلی جلوگیری شود
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • نماینده تبریز: شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه