Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:28:53 GMT

سیل کلات 100 میلیارد ریال خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۵۹۷۶

سیل کلات 100 میلیارد ریال خسارت زد

مشهد- ایرنا- فرماندار کلات گفت: بررسی های صورت گرفته در بخش های مختلف حکایت از آن دارد که بارندگی و سیل هفته جاری در این شهرستان حدود 100 میلیارد ریال خسارت به بار آورده است.

سیداصغر علوی تبار، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیشترین این خسارات به ترتیب به حوزه های کشاورزی، زیرساخت های شهری، راه و آب و فاضلاب
وارد آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مدیریت جهاد کشاورزی کلات آسیب وارده به این بخش را 70 میلیارد ریال برآورد کرده که شامل تخریب 13 کیلومتر کانال آب، سه کیلومتر لوله انتقال آب، 150 هکتار باغ گردو، 10 واحد دامداری، 30 دهانه آبگیر و اتلاف 70 راس دام سبک است.
وی گفت: شهرداری نیز میزان خسارتهای وارده به جداول، آسفالت، دیوار ساحلی، پل و نیز خرابی های ناشی از آبگرفتگی معابر را حدود 20 میلیارد ریال اعلام کرده است.
فرماندار کلات اظهار کرد: بارش های اخیر 8.5 میلیارد ریال خسارت نیز به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای این شهرستان در محورهای کلات - درگز و مسیرهای روستایی سنگ دیوار، بابارمضان، گرو، خشت، سینی و آقداش، قره سو، بابافرجی و نفطه وارد آورده است.
علوی تبار خسارات سیل به خطوط آبرسانی شهر کلات را نیز 1.5 میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: سیل به 350 متر شبکه اصلی و فرعی، 56 فقره انشعاب و کاورهای خط انتقال آسیب رسانده است.
اداره کل هواشناسی خراسان رضوی میزان بارندگی شهرستان کلات در 48 ساعت گذشته را 49،7 میلی متر گزارش کرده است.
مرکز شهرستان کلات در 158 کیلومتری شمال مشهد واقع است.
5132/7507

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي سيل خسارت كلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند

رئیس شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دماوند از ضبط ۴ هزار و ۲۱۸ لیتر سوخت و محکومیت یک میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریالی قاچاقچی سوخت خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش حبرگزاری تسنیم از استان تهران، مصطفی متو با اشاره به شناسایی قاچاق سوخت در دماوند اظهار داشت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات شهرستان دماوند به پرونده قاچاق 4 هزار و 218 لیتر نفتگاز به ارزش 748 میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مدارک و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متهم را به پرداخت 1 میلیارد و 497 میلیون ریال جزای نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی سوخت کشف شده محکوم کرد.

رئیس شعبه اول تعزیرات دماوند در ادامه گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، این گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

قاچاق سوخت دانش آموزان هرمزگانی را از مدرسه دور کرده است

متی در پایان خاطرنشان کرد: عزم اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از تولید داخلی و هرگونه قانون‌شکنی جدی بوده و با متخلفان قاچاق در شهرستان‌های استان تهران برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • محکومیت ۱.۵ میلیاردی قاچاقچی سوخت در دماوند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • خسارت ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی به زیربخش‌های کشاورزی
  • خسارت سیل به تاسیسات آبفای تفت یزد
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • خسارت بارندگی به عشایر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شد