Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@15:57:06 GMT

واژگونی خودرو حامل دانش آموزان در بانه یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۵۹۸۴

واژگونی خودرو حامل دانش آموزان در بانه یک کشته برجا گذاشت

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعدادی از دانش آموزان مقطع ابتدایی این روستاها عصر سه شنبه هنگام بازگشت از اردوی تفریحی یک روزه، دچار حادثه شده و خودروی آنها (تویوتا سه اف وانت) واژگون شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان بانه گفت: در این حادثه یک دانش آموز کلاس دوم ابتدایی اهل روستای سماقان جان باخت و هشت دانش آموز نیز مصدوم شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر حامد منصوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 2 دانش آموز از ناحیه دست و پا دچار شکستگی شدند که اکنون در بیمارستان رازی بانه بستری هستند و 6 دانش آموز نیز به صورت سطحی دچار آسیب دیدگی شدند که پس از درمان، ترخیص شدند.
دهیار روستای سماقان نیز گفت: دانش آموزان با خودروی تویوتا سه اف (وانت) از روستای سماقان عازم اردو شده بودند که هنگام بازگشت دچار حادثه شدند.
ابراهیم محمدی افزود: در این حادثه یک دانش آموز جان باخت.
رئیس پلیس راه بانه هم در ارتباط با این حادثه رانندگی گفت: این حادثه به علت عدم توجه به جلو از سوی راننده تویوتا روی داد و منجر به کشته شدن یک دانش اموز و مصدوم شدن 2 نفر دیگر شد.
سروان کوروش زندی تاکید کرد: راننده این خودرو بدون توجه کافی به جلو و افزایش سرعت توانایی کنترل وسیله نقلیه را از دست داد و خودرو واژگون شد.
رضا خضری مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه هم ضمن تایید جان باختن یکی از دانش آموزان در این حادثه رانندگی گفت: پس از بررسی موضوع اطلاعات لازم در خصوص علت انتقال دانش آموزان با خودروی وانت در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، روستای سماقان در بخش نمشیر بانه واقع شده و 12 دانش آموز در مقطع ابتدایی دارد، دانش آموزان سه روستای هه لو، پرشه و سماقان با هم به این اردو رفته بودند که هنگام بازگشت خودروی آنها واژگون شد.
شهرستان بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 کیلومتری غرب سنندج واقع شده است.
7469/9102
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آموزش و پرورش شهرستان بیمارستان خودرو دانش آموزان وسیله نقلیه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • تعطیلی مدارس دهستان بخش سندرک میناب
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • واژگونی خودروی پژو پارس در «صفی‌آباد» یک مجروح برجا گذاشت
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر