Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@14:07:32 GMT

10میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر بیجار مصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۵۹۸۵

10میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل استخر بیجار مصوب شد

به گزارش ایرنا،حمدالله کریمی روز سه شنبه نشست بررسی طرح های ورزشی بیجار اظهار داشت: استخر سرپوشیده 17 شهریور به علت تخریب سقف و تأسیسات آب، چند سالی است که تعطیل شده و یکی از مطالبات مردم شهرستان بازگشایی این مجموعه است.
وی با اشاره به طرح بازسازی کلی مجموعه ورزشی 17 شهریور بیجار گفت: مجموعه ورزشی 17 شهریور بیجار با زمین چمن، سالن چند منظوره و استخر سر پوشیده، در سال جاری بازسازی کلی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز گفت: امکانات به روز و اعتبارات هیچ گاه نمی تواند یک قهرمان ملی به جامعه تحویل دهد، ورزشکاران باید از امکانات موجود با همه کاستی ها، به سمت کسب مدال قهرمانی تلاش کنند.
حامد جولایی با ابراز نارضایتی از وضعیت ورزش در بیجار اظهار کرد: شهرستان بیجار با پتانسیل های متنوع و طبیعی، می توانست بهتر از عملکرد فعلی داشته باشد.
وی از تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار جهت تجهیز هیأت ورزشی بیجار خبر داد و گفت: احداث خانه ژیمناستیک با توجه به ظرفیت بالای ورزشکاران این رشته در دستور کار اداره کل ورزش و جوانان استان قرار گرفته است.
در شهرستان بیجار 27 هیأت ورزشی در حال فعالیت هستند که 6 هیأت در شهر حسن آباد حضور دارند.

**گِلالِه سوره بیجار دوستداران طبیعت را فرا می خواند
ایام زیبای دیدن شقایق های بیجار در حال شروع شدن است و جلوه های زیبای آن هر بیننده ای را به تحسین و ستایش خالق زیبایی ها، می خواند.
خودنمایی و شکوفایی رنگ های زیبای شقایق ها در دشت ها و دامنه های وسیع دیار گروس در این روزها به بیشترین اندازه رسیده است.
یکی از فعالان عرصه حفظ طبیعت در بیجار با بیان اینکه فرصت زیادی برای دیدن زیبایی شقایق ها به علت عمر کوتاه آن باقی نمانده است اظهار داشت: دشت ها و دامنه های متعدد در شهرستان بیجار مملو از شقایق های سرخ و زرد است.
رضا پیران افزود: از دشت های حاشیه رودخانه قزل اوزن تا مسیر پایانی این رودخانه در شهرستان بیجار و بویژه منطقه قم چقای و روستای چشمه سنگین شاهد دریایی از رنگ زیبا، شاد و دلنشین شقایق هستیم.
وی گفت: دشت های وسیع منطقه چنگ الماس و حاشیه مزارع گسترده گندم در حومه رودخانه سلامت آباد، منطقه بابارشانی، منطقه خسروآباد تا دشت وسیع خورخوره مملو از مزارعی است که بیش از نصف آنرا گل شقایق پوشانده است.
این فعال حافظ طبیعت، دشت های منطقه نجف آباد، بسوی کوه نسار در ضلع جنوب غربی و منطقه وسیع جعفرآباد در ضلع شمالی بیجار از دیگر مناطقی است که سطح وسیعی از روئیدن گل شقایق سرخ و زرد را به خود می بیند.
پیران به همه دوستداران طبیعت توصیه کرد؛ لذت تماشای دشت ها و مزارع روستاهای چوپی و نگارستان را از بالای کوه حمزه عرب از دست ندهند و لختی در یک فضای طبیعی و دلنشین بهاری کوه مرتفع حمزه عرب، به تماشای دامنه های قرمز رنگ این کوه بنشینند.
وی خاطرنشان کرد: بارش مناسب باران در اردیبهشت ماه موجب رشد مناسب و درخشش زیبای این گل در دشت های اطراف شهرستان بیجار شده است.
او افزود: برخی از فعالان زیست محیطی منطقه می گویند زمانی دشت های حومه بیجار مشهور به منطقه تخت علیا و سفلی پر از شقایق های وحشی و شادابی بود که همچون سفره ای بر سینه خاک خودنمایی می کرد و می توان آنرا قطعه ای از بهشت یاد کرد، اما به علت خشک سالی های متعدد، اکنون در این منطقه تنها دشت های کوچکی از شقایق ها دیده می شوند.
شهرستان بیجار در 142 کیلومتری سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7350/ 3020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اداره کل ورزش و جوانان زمین زیست محیطی طبیعت مدیر کل ورزش و جوانان استان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده پیش ازظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از اجرای پروژه با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، دو هزار و ۵۰۰ نفر از روستاییان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

وی اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰ متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.

وی از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال وهزار و ۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شد.

مدیرعامل آبفا مازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

کد خبر 6098059

دیگر خبرها

  • صرف ۸ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه سیستم‌های روشنایی در شهرکرد
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۱۰ روستای گلوگاه با مجتمع شهدای هزارجریب آبرسانی می شود
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • ۴۷۷ هزار خانوار کردستانی در قالب طرح کالابرگ خرید کردند
  • اجرای طرح بهسازی معابر ۱۰ روستای دامغان