Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس مدنظر مسئولان باشگاه سپاهان قرار دارند اما تعیین تکلیف مذاکره با آنها به پس از تعیین سرمربی جدید موکول شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، محسن مسلمان و کمال کامیابی‌نیا، ۲ بازیکن آزاد پرسپولیس هستند که مدنظر مسئولان باشگاه سپاهان برای لیگ هجدهم قرارگرفته‌اند را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  البته مسئولان باشگاه سپاهان پس از جذب مهدی  شیری مذاکره با گزینه‌های دیگر از جمله محسن مسلمان و کمال کامیابی‌نیا را به تعیین تکلیف سرمربی جدید که در این بین امیر قلعه‌نویی محتمل‌ترین گذینه است موکول کرده‌اند.   در همین راستا شنیده می‌شود امیر قلعه‌نویی به باشگاه سپاهان گفته که مسلمان مدنظرش نیست چون وی معتقد است وقتی این بازیکن  با برانکو به مشکل خورده، قطعا با من هم به مشکل خواهد خورد.

این در شرایطی است که کامیابی‌نیا، مسلمان و احمدزاده پس از پیروزی پرسپولیس مقابل الجزیره در عکس دست جمعی رختکن حضور نداشتند و سریعا از ورزشگاه خارج شده بودند.

باید دید پس از تعیین سرمربی جدید سپاهانی‌ها تکلیف این 2 بازیکن مدنظر باشگاه چه خواهد شد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر پرسپولیس محسن مسلمان کمال کامیابی نیا فرشاد احمدزاده امیر قلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، طبق اعلام سعید تابش‌نیا سخنگوی کمیته فنی جلسه این کمیته جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال آقایان برگزار شد. چند گزینه ایرانی و خارجی معرفی شدند و رزومه‌های مربیان خارجی از کشورهای صاحب سبک در بسکتبال و پیشرفته به کمیته فنی فنی ارائه شد.

در جلسه بعدی کمیته فنی، اعضا رزومه مربیان خارجی را بررسی کرده و نظر خود را در مورد مربیان ایرانی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باشگاه تراکتور کد داد؛ مذاکره با یحیی گل محمدی تایید شد!
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • اعلام وضعیت 4 ستاره سپاهان برای پرسپولیس
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال در جلسه کمیته فنی
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • تیم لیگ برتری دست روی ۴ ستاره نامدار پرسپولیس گذاشت | گزینه غیرممکن برای جلب نظر هواداران