Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حمید شکری روز چهارشنبه در جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان مراغه افزود: دولت و دستگاه های اجرایی آماده همکاری با این انجمن و سایر نهادهای حمایتی برای ایجاد منابع ثابت درآمدی برای تامین نیازهای اقشار آسیب پذیر جامعه است.
وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان مراغه نیز به عنوان یکی از سازمان های مردم نهاد و خیریه حمایتی باید به سوی تجاری سازی، سرمایه گذاری و ایجاد واحدهای تولیدی و خدماتی برای ایجاد منابع پایدار درآمدی حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: خیران نیک اندیش این شهرستان به عنوان پتانسیل و امتیازی بزرگ و کارآمد بوده و از این ظرفیت باید به صورت گسترده برای حمایت از خانواده های زنداینان نیازمند استفاده شود.
معاون مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی آذربایجان شرقی نیز گفت: هم اکنون فقط 20 درصد از خانوادهای زندانیان در این استان زیرپوشش خدمات حمایتی انجمن های حمایت از زندانیان شهرستان ها قرار دارند.
قیصرپور افزود: این در حالی است که 50 تا 60 درصد از زندانیان این استان نیازمند بوده و باید زیرپوشش حمایت انجمن های حمایت از زندانیان قرار گیرند.
وی ادامه داد: از این رو، انجمن های حمایت از زندانیان رسالت سنگینی در راستای حمایت بیشتر از خانواده های نیازمند زندانی برعهده دارند.
وی اضافه کرد: باتوجه به اینکه بیشتر این انجمن ها متکی به حمایت و کمک های خیران هستند، لیکن در راستای گسترش خدمات و جمعیت زیرپوشش خود باید به فکر ایجاد منابع پایدار درآمدی باشند.
دادستان عمومی و انقلاب مراغه نیز در این جلسه گفت: حمایت از خانواده های نیازمند زندانیان در کنار اصلاح و تربیت از اساسی ترین راهبردهای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه است.
علی دلداری افزود: انجمن حمایت از زنداین مراغه به عنوان یکی از انجمن های حمایتی برتر کشور، در سال های اخیر با حمایت خیران این شهرستان نقش مهمی در تامین نیازهای معیشتی خانواده ها و آزادی زندانیان ایفا کرده است.
وی همچنین با بیان اینکه حوادث تلخ جاده ای در روزهای اخیر، نامناسب جاده مراغه - هشترود را بیش از پیش نشان داد گفت: این حوادث برای جامعه غیرقابل قبول است.
وی اضافه کرد: باید برای رفع این معضل شهرستان با همکاری دستگاه های متولی امر راهکاری مناسب اندیشیده شود تا شاهد تحول در این جاده دسترسی باشیم.
بازرس انجمن حمایت از زندانیان مراغه نیز در این جلسه با تشریح عملکرد این انجمن در سال 96 گفت: در این مدت با حمایت خیران و پرداخت بیش از چهار میلیارد و 259 میلوین ریال 50 نفر از زندانیان این شهرستان آزاد شده اند.
مرتضی باستانی افزود: تامین چهار سری جهیزیه برای نوعروسان خانواده های زندانیان با 97 میلیون و 920 هزار ریال و 655 میلیون ریال کمک نقدی به خانواده های نیازمند بخشی از اقدامات حمایتی این انجمن در سال گذشته است.
وی ادامه داد: توزیع سبد کالا با سه میلیارد و 914 میلیون ریال، پرداخت 411 میلیون ریال هزینه کمک تحصیلی و پرداخت 856 میلیون ریال دستمزد به حرفه آموزان زندانی از جمله حمایت های این انجمن از زندانیان و خانوادهای انان در این مدت بوده است.
وی اضافه کرد: این انجمن در راستای حمایت از زندانیان و خانوادهای نیازمند آنان در طول سال گذشته، در مجموع 11 میلیارد و 581 میلیون ریال کمک مالی کرده است.
وی با بیان اینکه درآمدهای این انجمن در سال گذشته، 13 میلیارد و 613 میلیون ریال بوده است افزود: از این میزان 10 میلیارد و 194 میلیون ریال از طریق کمک های نقدی و غیرنقدی خیران این شهرستان، 800 میلیون ریال از طریق اداره زندان های کشور و دو میلیارد و 618 میلیون ریال نیز از طریق درآمدهای فعالیت اقتصادی این انجمن تامین شده است.
به گزارش ایرنا، با رای اعضای مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان، مرتضی باستانی و کریم اصغروند به عنوان بازرسان این انجمن در سمت خود ابقا شدند.
به گزارش ایرنا، بیش از 450 خانوداه زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر و تعدادی از خانواده های زندانیان سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه هستند از کمک ها و مساعدت های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مندند.
شهرستان مراغه با حدود 263 هزار نفر جمعیت در 127 کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/7487
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آسیب های اجتماعی خانواده دادستان عمومی و انقلاب درآمد زندان موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سعید رشادی، امام جمعه میانه در مراسم نکوداشت هفته معلم در دانشگاه آزاد اسلامی میانه، ارزش تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام را بسیار با اهمیت دانست و اظهار کرد: تعلیم و تربیت، معادل سعادت و سلامت است و برعکس، نبود تعلیم و تربیت در جامعه معادل ضلالت خواهد بود. خداوند متعال، پیامبر اکرم را برای تعلیم و تربیت انسان‌ها برگزید تا انسان‌های گمراه را از تاریکی برهاند و به آن پایان دهد.

وی با تأکید بر اینکه با وجود تربیت، اصول و ارزش‌های انسانی و نیز تبلیغ و رعایت آن در جامعه‌ای، موجب سلامتی، بالندگی و شکوفایی آن جامعه خواهد بود، افزود: اگر در جامعه‌ای تعلیم و تربیت و ارزش‌های دینی و انسانی مورد غفلت و نسیان قرار بگیرد، آن جامعه همواره در معرض آسیب بوده و به گمراهی و انحراف کشیده خواهد شد. با جدی گرفتن مقوله تعلیم و تربیت، می‌توان مشکلات را در جامعه کاهش داد. در دنیای امروزی، مسئله تعلیم و تربیت ارزش و اهمیت زیادی دارد و کشور‌های مختلف، با پیشبرد علم خود، گوی سبقت را از دیگر رقبای خود ربوده‌اند.

امام جمعه میانه تأکید کرد: اگر در عرصه علم، تلاش و کوشش بکنیم و بخواهیم به آن قله تعیین شده خود برسیم و جزء پیشرو‌ها باشیم، قطعاً قدرتمند بوده و در عرصه رقابت و قدرت، جز‌ء اولین‌ها خواهیم بود. فقط نمی‌تواند به علم تکیه کرد؛ زیرا باید در کنار علم، تربیت هم باشد تا جامعه را سالم نگه داشت و پیشرفت کرد. اکنون جمهوری اسلامی ایران در عرصه علم و مسابقات مختلف جهانی شرکت کرده و به سرعت در حال پیشرفت است و نمی‌خواهد از رقبای خود عقب بیفتد.

رشادی ادامه داد:‌ ایران اسلامی جزء پنج کشور پیشرفته علمی جهان است؛ زیرا دانشجویان و دانش‌آموزان در رقابت‌های مختلف علمی، قدرت خود را به جهانیان و حریفان خود نشان داده‌اند.

معلم با دستان مهربان خود مأمنی می‌سازد سرشار از اخلاص

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه نیز معلمان را سعادتمندان دنیا و آخرت توصیف کرد و گفت: معلم با دستان مهربان خود مأمنی سرشار از اخلاص می‌سازد و در کلاس ایثار درس سخاوت می‌دهد.امروز از عزیزانی قدردانی می‌کنیم که چندین سال از عمر گران‌مایه خود را در این دانشگاه صرف کرده‌اند و از جان‌مایه گذاشته‌اند.

بهمن ولی‌نژاد با بیان اینکه استادان از بهترین دانشگاه‌های ایران فارغ‌التحصیل شده‌اند و جزء مجرب‌ترین‌ها هستند، اضافه کرد: استادان ، خدمتگزاران دانشجویان هستند و با یاری سبز آنها، اندیشه‌های نو بارور می‌شود. معلمان به ما یاد داده‌اند که چگونه از کسانی که در حق ما خوبی و بزرگواری کرده‌اند، قدردانی و سپاس‌گزاری کنیم. معلمی نه تنها شغل نیست؛ بلکه عرصه، میدان و جولانگاه تأثیر گذاشتن و یاد دادن بوده؛ یاد دادن آنچه را که برای پیشرفت و بزرگ شدن یک شاگرد لازم است.

به گزارش آنا،‌ در ادامه مراسم از ۱۰نفر از استادان برگزیده گروه‌های آموزشی مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه تجلیل شد. در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از دستاورد‌های هنری و فرهنگی دانشجویان و استادان این واحد دانشگاهی و آثار خوشنویسی ذکریا عزتی از کارکنان هلال‌احمر شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قدرت پایدار در جامعه فقط با علم ایجاد نمی‌شود
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • جمع‌آوری ۱۱۹۶ کودک کار در طرح مقابله با کلونی‌های آسیب‌پذیر
  • تجمع دانشجویان مراغه در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی ضروری است
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان