Web Analytics Made Easy - Statcounter

: مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و رسانه های الکترونیک غیر برخط در استان بوشهر برگزار می شود.

به گزارش جنوب نیوز، مازیار هوشمند با اشاره به برگزاری اولین رویداد بزرگ رسانه ای در استان، افزود:  این جشنواره با هدف کلی آماده سازی و تمهید زمینه پویایی و نشاط مطبوعاتی، و همچنین افزایش رقابت مؤثر، مطلوب و سازنده در رشد، شکوفایی و توسعه فعالیت های رسانه‌ای در استان بوشهر، از خرداد آغاز و اختتامیه جشنواره در مرداد و همزمان با مراسم نکوداشت روز خبرنگار برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با اشاره به اهداف این جشنواره، گفت: کمک به توسعۀ فضای رسانه ای و تقویت جایگاه مطبوعات و رسانه های استان، افزایش رقابت مؤثر و سازنده در تعالی و توسعۀ محتوایی رسانه های استان و کمک به ارتقای کمی و کیفی آثار تولیدی در رسانه های محلی استان بوشهر از جمله اهداف این رویدا بزرگ فرهنگی است.

وی ایجاد زمینۀ پویایی و نشاط رسانه ای توام با فضای رقابتی سالم و مطلوب در میان فعالان رسانه ای استان بوشهر را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد، و خاطرنشان کرد: تقدیر از روزنامه نگاران و فعالان برتر رسانه ای استان، تحکیم پایه های وحدت و همدلی، و تقویت مشترکات مناطق شیعه و سنی نشین استان به موازات تقویت وحدت اسلامی و ملی با استفاده از فضای رسانه ای، شناسایی ظرفیت های رسانه ای نهفتۀ استان، و تلاش در راستای معرفی هرچه بهتر آنان، تلاش برای ارتقای ظرفیت های رسانه های مکتوب و برخط با هدف خدمت به فرهنگ و هنر بومی – محلی در مناطق مرزنشین استان در راستای تقویت فرهنگ اسلامی و ایرانی، تقویت تعامل بین رسانه های استان با دستگاه های اجرایی و مراکز صنعتی و اقتصادی ملی مستقر در استان و ساماندهی فعالیت های رسانه ای در راستای قانونمندی در کار و حرفۀ رسانه ای، از دیگر برنامه های خانه مطبوعات استان بوشهر در برگزاری این جشنواره است.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر گفت: وحدت، همگرایی و انسجام ملی، هویت، فرهنگ و ادبیّات بومی – محلّی، محیط زیست و سلامت، فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، نشاط و شادابی، آسیب های اجتماعی و قانونمندی و رعایت اخلاق حرفه ای از محورهای جشنواره مطبوعات استان می‌باشد.

وی گفت: پیشینۀ مطبوعاتی و فرهنگی استان بوشهر در کشور، حضور و فعالیت مؤثر روزنامه نگاران استان در عرصۀ رسانه ای کشور، پیروزی چشمگیر اهالی رسانۀ استان در جشنواره های مختلف مطبوعاتی در کشور، موفقیت و حضور پر رنگ مطبوعات استان در دوره های مختلف نمایشگاه مطبوعات، ورود نسل جدید و جوان رسانه ای استان در این عرصه، و افزایش فعالیت کمی و کیفی مطبوعات و پایگاه های خبری این استان در سال های اخیر، ضرورت برگزاری این جشنواره را دو چندان می نماید.

مازیار هوشمند با اشاره به بخش های پنج گانه این جشنواره، افزود: این جشنواره در ۵ بخش حرفه ای، موضوعی، ویژه، جنبی، و پیشنهادی با بیش از ۱۵ رشته/موضوع برگزار می‌شود.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان بوشهر افزور: "بخش ویژه" جشنواره به دو موضوع بوشهر، پایتخت کتاب ایران و عسلویه، پایتخت انرژی ایران اختصاص یافته است، و به منظور قدردانی از روابط عمومی  ها و مدیران متعامل با رسانه های استان، بخش جنبی این رویداد بزرگ فرهنگی به دو موضوع "مدیران رسانه محور" و "روابط عمومی های رسانه محور" پرداخته است.

وی با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره در اوائل هفته آینده، گفت: عموم صاحبان رسانه، مدیران مسئول ارجمند، روزنامه نگاران فرهیخته، خبرنگاران کوشا، عکاسان خبری پرتلاش، گرافیست ها و طراحان خبره، و سایر دست اندرکاران عزیز رسانه را در استان به مشارکت فعال و برگزاری مطلوب این جشنواره بزرگ، دعوت و فرا می خوانیم.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضامراد صحرایی در افتتاح استخر دانش آموزی سمنان گفت: برای تقویت بنیه آموزشی و زیرساخت‌های استان سمنان هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص پیدا کرده است.
وی با اشاره به شکوفایی آثار اجرای سند تحول بنیادین در استان سمنان افزود: برنامه آموزش و پرورش ارتقاء عدالت در مفهوم عام است؛ یعنی در حوزه پرورشی، آموزشی و ورزشی سرانه هر استان که از سرانه کشور پایین‌تر باشد، اقدام به تقویت آن خواهیم کرد.
وزیر آموزش و پرورش یادآور شد: تقویت دانشگاه فرهنگیان نیز در دستور کار است؛ همچنین احداث اردوگاه‌های دانش‌آموزی و تداوم پرشتاب سند تحول بنیادین مدنظر است.
صحرایی با ابراز خوشنودی از افتتاح نخستین استخر دانش‌آموزی در شهرستان سمنان تأکید کرد: ان‌شالله افتتاح دو استخر دیگر در برنامه‌های وزارت آموزش و پرورش است.
وی افتتاح و ساخت چنین مراکزی را مصداق بارز افزایش بهره‌وری برشمرد و ادامه داد: از همکارانمان در آموزش و پرورش سمنان تقاضا داریم تا با بالاترین ظرفیت از این فضا‌ها استفاده کنند و در بحث نگهداری بسیار توجه داشته باشند؛ چرا که نگهداری چنین فضا‌هایی بسیار پیچیده است.
گفتنی است این استخر با زیربنای ۱۸۹۶ متر مربع و با اعتباری بالغ ۲۳ میلیارد تومان پس از یک دهه از شروع ساخت، به مرحله بهره‌برداری رسید.

دیگر خبرها

  • اولین استخر دانش آموزی استان سمنان افتتاح شد
  • مرور مهم‌ترین اخبار روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ قم
  • داوران جشنواره ملی طنز و رسانه ( طنز پهلو) معرفی شدند
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • حضور وزیر ورزش در منزل پیشکسوت رسانه
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند مرند
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای هنرمند شهرستان مرند