Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@04:53:03 GMT

شهرکرد| ۳۰۰ نفر در ادارات راه و شهرسازی استخدام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۶۹۹۳

شهرکرد| ۳۰۰ نفر در ادارات راه و شهرسازی استخدام می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت:موفق شدیم‌ مجوز استخدام‌ ۳۰۰‌ نیروی متخصص را جذب کنیم‌ که ۱۵ تیرماه آزمون‌ استخدامی‌ برگزار و این افراد به بدنه ادارات‌ راه و شهرسازی تزریق خواهند شد‌. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سید سعید سید علایی پیش ازظهر امروز در آئین‌ تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان اظهارداشت: استان چهارمحال و بختیاری یکی از‌ استان‌های مهم است که نقش مهمی در تولید درامد‌ ملی، تامین آب، سرمایه‌گذاری و در بخش کشاورزی نقش بسزایی دارد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این استان دارای 692 کیلومتر راه اصلی، 340 کیلومتر بزرگراه، 2659 کیلومتر راه فرعی و روستایی و دارای دو پروژه مهم و بزرگ راه‌آهن‌ است و در حوزه راه و شهرسازی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است‌. 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بیان‌ کرد: استان چهارمحال و بختیاری استانی سراسر کارگاه‌ عمرانی است و این نشان‌ دهنده عزم‌ جدی مدیران‌ جهت رشد و تعالی در حوزه زیرساخت‌های راه و شهرسازی و مسکن است‌.

سید علایی با اشاره به اجرای طرح اصلاح ساختار در ستاد وزارت‌ راه و شهرسازی خاطرنشان‌ کرد: طرح جامع اصلاح ساختار ستاد براساس‌ سیاست‌های مقام‌ معطم‌ رهبری است که سال گذشته انجام و امسال با یک رویکرد جدید این‌ طرح‌ اجرا شده است و یکی از کارهای مهم مطرح در این طرح انتزاع‌ مدیران‌ بوده است‌.

وی گفت: در سال 88 معاونت راهداری به راه و شهرسازی متصل شد که در سال 95 این ماموریت که تصدیگری بود منتزع‌ و به مجموعه راهداری‌ که یک مجموعه تخصصی‌ است سپرده شد‌ و امروز شاهد یک وحدت و مدیریت‌ در راه‌های روستایی و شهری هستیم‌.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی تصریح‌ کرد: امسال نیز با یک رویکرد جدید 5 معاونت به راه و شهرسازی ابلاغ شد که معاونت بازآفرینی شهری و مسکن، معاونت ساختار فنی و معاونت اداره هماهنگی‌ و امور حمل و نقل از جمله این‌ معاونت‌ها هستند‌.

سید علایی ادامه داد: هدف اصلی ما سپرده بحث مدیریت برنامه‌ریزی به مدیران استانی است و بحث اجرایی باید کاملا از ادارت جدا شود.

 وی گفت: برای اینکه هم‌افزایی را در ادارات‌ تابع داشته باشیم شورای هماهنگی راه و شهرسازی تصویب و ابلاغ شد و تمامی مدیران‌ موظف هستند در جهت ارتقاء‌ و توسعه استان‌ها حرکت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برنامه دوم اصلاح ساختار نظام اداری بیان‌ کرد: ما در وزارتخانه‌ بحث مدیریت‌ نیروی انسانی را داشتیم‌ که سند آن تصویب شد و موفق شدیم‌ مجوز استخدام‌ 300‌ نیروی متخصص را جذب کنیم‌ که 15 تیرماه آزمون‌ استخدامی‌ برگزار و این افراد به بدنه ادارات‌ راه و شهرسازی تزریق خواهند شد‌.

سید علایی با اشاره به تربیت‌ مدیران‌ آینده راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: براساس یک ارزیابی و جمع‌آوری بانک اطلاعاتی 2 هزار نفری از مدیران‌ تا پایان سال مدیران‌ شایسته‌ شناسایی و با همکاری مراکز آموزشی در دوره‌های توسعه‌ای و آموزشی شرکت خواهند کرد‌.

وی با اشاره به وضعیت معیشت‌ کارکنان‌ ادارات‌ تابع‌ راه و شهرسازی افزود: در بحث‌های فوق‌العاده‌ ویژه‌ و بحران‌ و سختی کار راهداران‌ را ارتقاء‌ دادیم‌ و به دنبال عملیاتی‌ کردن‌ برنامه‌هایی هستیم‌ که سبب افزایش 50 درصد حقوق این‌ افراد خواهد شد.

انتهای پیام/ ت

R41350/P1336/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نصب پل‎‌های تلسکوپی در همه فرودگاه‌های کشور + تصویر

وزیر راه و شهرسازی، گفت: نصب پل‌های ارتباطی بین فرودگاه و هواپیما موسوم به پل "تلسکوپی" در همه فرودگاه‌های کشور که ظرفیت نصب آن را داشته باشند، آغاز شده که امروز یک مورد از آن در فرودگاه بین‌المللی مشهد به بهره‌برداری رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، مهرداد بذر پاش در حاشیه بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای فرودگاه بین‌المللی مشهد در جمع خبرنگاران راهبردهای این وزارتخانه مبنی بر تامین ایمنی و آسایش مسافران را برشمرد و اظهار داشت: با راه‌اندازی پل‌های تلسکوپی پیاده و سوار شدن مسافر از اتوبوس در فرودگاه به حداقل خواهد رسید.

وی نصب پل‌های ارتباطی بین فرودگاه و هواپیما موسوم به پل "تلسکوپی" در همه فرودگاه‌های کشور که ظرفیت نصب آن را داشته باشند، آغاز شده که امروز یک مورد از آن در فرودگاه بین‌المللی مشهد به بهره‌برداری رسید.

بذرپاش عنوان کرد: هواپیماهای جدید به طور مداوم به ناوگان ما اضافه می‌شود، اما به دلیل مسائل خاص تاکنون اطلاعی در این زمینه ندادیم.

وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه  برای تغییر مسیر پروازی دستوراتی را به سازمان هواپیمایی کشوری می‌دهم که با شرکت فرودگاه‌ها این کار را انجام دهند، افزود: سعی ما بر مسیرهایی که هم پرواز بهینه‌تر باشد و هم آزار و اذیت کمتری برای مردم داشته باشد.

بذرپاش در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی به قرار گرفتن سازمان ثبت استاد و املاک در زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی، تصریح کرد: انتقال این سازمان به دولت رد شده است.

وی بیان کرد: توسعه ناوگان یکی از سیاست‌های اصلی ما در وزارت راه و شهرسازی بوده که هم در بخش ریلی، توسعه لوکوموتیو و واگن، هم در بخش جاده‌ای، توسعه اتوبوس و ون و در حوزه هوایی، تامین هواپیما است

وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در یکی از طبقات ظرفیت بسیار خوبی برای شرکت‌های داخلی و خارجی که نیاز به نمایندگی داشتند ایجاد شده تا پاسخگویی مناسب‌تری به شهروندان داشته باشند. تجمیع ظرفیت‌ها در این بخش قابل تقدیر است و باید در تمام فرودگاه‌ها اتفاق بیفتد.

بذرپاش خاطرنشان کرد: 56 فرودگاه متعلق به شرکت فرودگاه‌ها است؛ فرودگاه‌های نفت و نظامی نیز باید استاندارد شرکت فرودگاه‌ها را رعایت کنند ولو اینکه مالکیت آن‌ها با شرکت فرودگاه‌ها نباشد. پاسخگو شدن بسیاری از شرکت‌ها در مشکلاتی که ایجاد می‌شود از آرامش مردم کم می‌کند، لذا امیدوارم در ایام نوروز خدمت‌رسانی شایان توجه‌تری داشته باشیم.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • بازدید بازرس کل امور راه و شهرسازی سازمان بازرسی از پایانه جنوب و مرکز مدیریت راه‌های کشور
  • پیش‌بینی برای تامین پایدار آب شرب در مناطق درگیر سیل‌
  • لغو تمامی مرخصی‌های مدیران ادارات تا پایان تعطیلات نوروزی
  • تعهدات راه و شهرسازی برای مسکن مهر دماوند عملی نشده است
  • مرخصی مدیران استان خوزستان لغو شد
  • مدیران و کارکنان در برابر مسوولیت خود امانتداری کنند
  • دستگاه های دولتی بوشهر به تعهد خود برای استخدام معلولان عمل کنند
  • اطاله پاسخگویی به مردم در ادارات خراسان شمالی باید کاهش یابد
  • اعلام برنامه شعب و ادارات کشیک بانک کشاورزی در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳
  • آغاز نصب پل‎‌های تلسکوپی در همه فرودگاه‌های کشور + تصویر