Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-03@16:31:31 GMT

بانک اطلاعاتی مساجد در حال ساخت خراسان‌جنوبی تدوین شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۷۷۴۷

بانک اطلاعاتی مساجد در حال ساخت خراسان‌جنوبی تدوین شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود مظفر، امروز26 اردیبهشت، در اولین جلسه مجمع خیرین مسجدساز خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: جرقه‌های مجمع خیرین مسجدساز با پیشنهاد حجت‌الاسلام قرائتی، به رهبر معظم انقلاب زده شد.


وی افزود: در سال 92 هیئت مدیره مجمع خیرین مسجدساز تشکیل و در این راستا زحمات بسیاری کشیده شد.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور ادامه داد: مردم باید در ساخت مساجد احساس نیاز و مشارکت کنند لذا در مجمع خیرین تلاش شده که جبهه مردمی و خیرین حفظ و دولتی‌ها نقش تسهیل‌کننده داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مظفر با اشاره به مردمی بودن امر ساخت مسجد، اظهار کرد: مشارکت مردم تنها بحث مالی نیست بلکه می‌توان در امر ساخت‌و ساز و تأمین مصالح از وجود مردم استفاده کرد.
وی ادامه داد: باید در امر مسجدسازی نیازسنجی، اولویت‌سنجی و ارتباط با خیرین مد نظر قرار گیرد.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور با تاکید بر ساخت مساجد براساس اولویت سنجی و نیازسنجی در کشور، اظهار کرد: باید اطلاعات کاملی از مساجد در حال ساخت و نیازهای آن‌ها وجود داشته باشد تا خیران با آگاهی در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.
مظفر بیان کرد: باید در امر مسجدسازی نیازسنجی، اولویت‌سنجی و ارتباط با خیرین مد نظر قرار گیرد.
وی تصریح کرد: باید اطلاعات کاملی از مساجد در حال ساخت و نیازهای آن‌ها وجود داشته باشد تا خیران با آگاهی در این زمینه مشارکت و همراهی داشته باشند.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور خاطرنشان کرد: هدف اصلی در این مجموعه ساخت مساجد ساده، ارزان، بدون هزینه‌های اضافی و در مناطق محروم و پر جمعیت است.
مظفر اظهار کرد: مردم حتی ماهانه می‌توانند به اندازه یک اسکناس هزار تومانی در امر مسجدسازی کمک کند، مسائل بزرگی حل می‌شود.
وی ادامه داد: مردم می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری سرشماره #818 * در امر خیر مسجدسازی سهیم شوند.
مدیرعامل مجمع خیرین مسجدساز کشور یادآور شد: از شهرداران می‌خواهیم در خصوص صدور پروانه ساختمانی مساجد شخصاً این موضوع را پیگیری کنند تا سند افتخاری برای آن‌ها در طول دوره مدیریتی محسوب شود.

 انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۷۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (چهارشنبه) در برخی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، جنوب آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، زنجان، همدان، مرکزی، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، اصفهان، فارس، هرمزگان، کرمان و یزد و پنجشنبه علاوه بر این مناطق در خراسان رضوی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش پیش‌بینی می‌شود.

جمعه به جز سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و بوشهر، این وضعیت را خواهیم داشت.

شنبه در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، شمال شرق و دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز بارش پیش‌بینی می‌شود.

۲ روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز نیز بارش رخ خواهد داد و دریا در این نواحی مواج است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف مواد افیونی در مرز‌های جنوبی سیستان و بلوچستان
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • راهیابی 417 اثر به دومین جشنواره منطقه ای مطبوعات شرق کشور
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تجهیزات بانک امانات خانه هلال دشتستان رونمایی شد
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر انقلاب
  • انعقاد ۷ تفاهم‌نامه رهاورد اکسپو برای خراسان جنوبی
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • تدوین بانک اطلاعاتی توانمندی‌های صادراتی فارس به ۶ زبان