Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در پی بازدید اعضای هیات مدیره این شرکت و همراهان ایشان شامل آقایان کاتب رئیس هیات مدیره، علیپور عضو هیات مدیره و معاونت مالی و اداری، رواقی مدیر بیمه های اشخاص، کتیرائی مدیر امور شعب و نمایندگان و گروه ای مدیر بانک و بیمه به استان خوزستان، روز چهارشنبه 97/2/19 ، باجه بیمه سرمد در راستای ارائه خدمات بیمه در کلیه رشته ها توسط کارشناسان این شرکت، در محل فعالیت بیمه گذار راه اندازی و آغاز به کار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، همچنین در این سفر استانی، نشست مشترکی با حضور آقای سیم جور معاونت مالی و اداری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اعضای کمیته امور بیمه، مدیران عامل شرکت های 16 گانه و اعضای هیات مدیره بیمه سرمد برگزار شد.

کاتب در این نشست، ضمن ارج نهادن به همکاری پنج ساله با شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، توسعه روابط همه ‌‌جانبه با بیمه گذاران را یکی از شروط اولیه برای کسب توانمندی در صنعت بیمه کشور دانست و گفت: از آنجایی که گروه بزرگ توسعه نیشکر به دلایل مختلف بالاخص موقعیت جغرافیایی (استان زرخیز خوزستان )، با طیف گسترده‌ای از موضوعات بیمه ای، فرصت‌های ‌اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، زیست‌محیطی و غیره ... مواجه است ، تعامل، همکاری و توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط فیمابین، بیش از گذشته ضرورت خواهد داشت.

دیدار با مدیر عامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی

در طی این سفر استانی، نشستی نیز با حضور آقای مهندس حمیدی مدیر عامل شرکت بازرگانی توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد که طی آن آقای کاتب ضمن تاکید بر توسعه و تعمیق هر چه بیشتر روابط فیمابین، خاطر نشان کرد: بیمه سرمد در خدمت کارکنان نیشکر بوده و آماده خدمت رسانی هر چه بیشتر در تمامی زمان ها به کارکنان آن شرکت بزرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: بیمه سرمد همواره خادم و خدمتگزار آن مجموعه است و آمادگی کامل برای ایجاد فعالیت های جدید مشترک با شرکت بازرگانی توسعه نیشکر را خواهد داشت.

همچنین جلسه ای نیز با کارگروه بیمه هلدینگ مذکور برگزار و نقاط قوت و ضعف مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهای لازم جهت حل موارد و تقویت نکات مثبت ارائه شد؛ در ادامه مقرر شد جلسات به صورت منظم و با هماهنگی دو طرف صورت پذیرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه سرمد پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناکمال حمنی، رئیس اتاق بازرگانی الجزایر که در راس یک هیات تجاری برای شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو به تهران سفر کرده است در حاشیه بازدید از توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در خانه نوآوری و فناوری (IHIT) گفت: تمام قسمت‌ها برای من جذاب بود ولی بخش تجهیزات پزشکی بیشتر توجه من را به خود جلب کرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر سطح بالای تکنولوژی، صمیمیت و خلوصی که در ایرانی ها دیدیم؛ عزم ما را بیش از پیش برای توسعه همکاری ها با ایران جزم شد.

به گفته او، امروز نمایندگان الجزایر شاهد آمادگی ایرانی‌ها برای انتقال فناوری به تمام نقاط جهان بودند و از این میزان امادگی ایرانیان بسیار حیرت زده شدند.

ضمن اعلام خرسندی از بازدید دستاوردهای ایرانی گفت: اقتصاد ایران بسیار پیشرفته است؛ بطور مثال شتابدهنده خطی پزشکی که تاکنون تکنولوژی ساخت این دستگاه در انحصار آمریکا، انگلیس و چین بوده است و ایران چهارمین کشور در جهان است که توانسته است این تکنولوژی دقیق، پیچیده و حساس را بومی سازی کند.

ایشان اظهار کرد: به گفته مسئولین این شرکت دانش بنیان هزینه خرید این دستگاه از خارج از کشور حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور خارج می کرد که اکنون با یک سوم این قیمت، این دستگاه در اصفهان ساخته شده است؛ این امر نشان دهنده قدرت ایرانی است.

کد خبر 6092280 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • عزم هیات تجاری الجزایر برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • رسمی: خطیر در استقلال ماندنی شد
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد