Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:27:45 GMT

نگاه به فرد معتاد در جامعه باید اصلاح شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۸۴۱۱

نگاه به فرد معتاد در جامعه باید اصلاح شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حسن کاظمی امروز در جمع اصاحاب رسانه استان اظهار داشت:  بخشی از سرقت‌ها و جرایم خرد با اعتیاد ارتباط دارد و با جمع‌آوری معتادان و تلاش برای درمان آنها، امنیت و احساس امنیت نیز افزایش خواهد یافت.

وی، راه‌اندازی مراکز نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان را فرصت مناسبی دانست که افراد معتاد با استفاده از آن بتوانند سالم به جامعه بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی با تاکید بر این که نگاه به فرد معتاد باید اصلاح شود، تصریح کرد:‌ در قانون از معتاد به عنوان بیمار یاد شده که باید زمینه اصلاح و بازگشت وی به جامعه و خانواده‌اش به خوبی فراهم شود.

جانشین انتظامی استان ایلام اظهار داشت: دستگاه های متولی باید در جهت ارتقای فرهنگ عمومی جامعه به ویژه در نسل جوان تلاش و آنان را از پیامدهای خانمان سوز استفاده از مواد مخدر آگاه کنند.

وی در ادامه، اعتیاد را عامل از بین برنده نهاد خانواده به عنوان مقدس‌ترین نهاد در جامعه ذکر کرد و افزود: باید در راستای پیشگیری از این معضل و با استفاده هر چه بیشتر از ظرفیت مردمی اقدام شود.

سرهنگ کاظمی با بیان اینکه مواد مخدر از مهمترین چالش های پیش روی دولت ها است، اظهارداشت: از سوی کشورهای مدعی حقوق بشر و مجامع بین المللی در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر اقدام جدیی صورت نگرفته و جمهوری اسلامی ایران همواره یکی از قربانیان این پدیده شوم بوده است.

کد خبر 4298639

منبع: مهر

کلیدواژه: اعتیاد حسن کاظمي بوشهر کرمانشاه شیراز ماه مبارك رمضان گرگان شهرکرد خرم آباد بارش باران برجام اشتغال خطبه های نماز جمعه مشهد بیرجند یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۸۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج

سرهنگ احمدپور گفت: صبح امروز مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر فهرج طی کنترل خودرو‌های عبوری در محور فهرج-زاهدان موفق شدند از یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مقدار ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف کنند.

وی افزود: در همین رابطه یک نفر متهم که راننده خودرو بود نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ احمدپور فرمانده انتظامی شهرستان فهرج با اشاره به اینکه برای مبارزه با سوداگران مرگ با هیچ احدی تعارفی نداریم اضافه کرد، با کسانی که از این طریق جوانان ما را مبتلا و به کام مرگ می‌کشانند مبارزه خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • کشف ۲ کیلوگرم مواد مخدر شیشه در فهرج