Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-29@14:39:31 GMT

تمدید نمایشگاه آثار ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۸۴۹۰

تمدید نمایشگاه آثار ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی ششمین جشنواره نقش تن‌پوش، نمایشگاه آثار برگزیده ششمین جشنواره ملی نقش تن‌پوش تا ساعت 18 روز شنبه 29 اردیبهشت ماه 97 تمدید شد.

ششمین جشنواره ملی نقش تن پوش طی روزهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۹ اردیبهشت ماه با مشارکت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی دانشگاه هنر، ۵ تولید کننده تن پوش و پوشاک کشور، فرهنگستان هنر و موسسه صبا در تالار ایران و نگارخانه استاد فرشچیان برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم افتتاحیه این جشنواره ۲۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در تالار ایران فرهنگستان هنر با معرفی نفرات برگزیده و اهدای جوایز به طراحان برتر برگزار شده و در ادامه نیز نمایشگاه تی شرت با مفهوم فرهنگ و تمدن ایرانی در گالری فرشچیان گشایش یافت که در آن آثار ۸۰ طراح از میان دانشجویان و هنرجویان سراسر استانهای ایران ارائه شده است.

نمایشگاه آثار در روزهای ۲۵ ، ۲۶ و ۲۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۸ و در روز پنجشنبه مورخ ۲۷ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۴ در نگارخانه آیینه موسسه صبا میزبان علاقه مندان خواهد بود

ششمین جشنواره سراسری نقش تن‌پوش، اردیبهشت ‌ماه ۱۳۹۷ از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر و با همکاری دانشگاه هنر به دبیری الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد هنر برگزار شده است.

مراسم اختتامیه این رویداد نیز روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه با حضور بهزاد رشیدی، رئیس جهاد دانشگاهی هنر، الهام زایجانی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر و دبیر جشنواره، حمید قبادی، دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، محمد محب‌‌خدایی، معاون گردشگی سازمان میراث‌فرهنگی و جمعی از صاحبان برندهای تولید پوشاک و دست‌اندرکاران حوزه مد و لباس در فرهنگستان هنر برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.

 

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، جلسه یکصد و سی و ششم مجمع مشورتی شورای هماهنگی فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه‌ها با حضور مدیران فرهنگی و قرآنی دستگاه‌های دانشگاهی در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست چهار دستور بررسی شد، در نخستین دستور که به ارائه گزارش نمایندگان دانشگاه آزاد اسلامی از وضعیت برپایی بخش دانشگاهی سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اختصاص یافت، بحث‌های مختلفی در مورد کم و کیف این بخش مطرح شد و در نهایت مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی میزبان بخش دانشگاهی نمایشگاه قرآن، گزارشی درباره ضعف‌ها و مشکلات نمایشگاه قرآن ارائه دهد.

همچنین در ادامه بررسی دستور نخست، وزارت علوم به عنوان میزبان بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن معرفی شد. این نمایشگاه اواخر سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

در ادامه حجت‌الاسلام والملسمین سیدرضا طاهری، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی قم که میزبان گزارش جشنواره نهج‌البلاغه است، گزارشی از این جشنواره ارائه کرد. در این بخش مقرر شد با حضور رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، معاونان و مدیران نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و تاثیرگزاران حوزه نهج‌البلاغه نشستی تشکیل شود و در آن تصمیم‌سازی‌هایی درباره فعالیت‌های بیشتر در حوزه نهج‌البلاغه اخذ شود.

از دیگر مصوبات مربوط به این دستور تشکیل کانون نهج‌البلاغه در دانشگاه‌ها بود که بر اساس این مصوبه مقرر شد هر دانشگاه یک کانون نهج‌البلاغه داشته باشد.

در بخش دیگری از این نشست گزارش دستگاه‌ها از جشنواره‌های داخلی قرآن و عترت و نیز گزارشی از تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره ملی قرآن و عترت ارائه و پس از طرح مباحث مختلف مقرر شد زمان و مکان اختتامیه سی و هشتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، در نشست آینده مجمع مشورتی اعلام شود.

تصمیم‌گیری برای اضافه شدن یا اضافه نشدن بخش اساتید و کارکنان به جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان نیز به جلسه آینده مجمع مشورتی موکول شد.

دیگر خبرها

  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • ظرفیت‌های صادراتی قم در نمایشگاه ایران اکسپو۲۰۲۴ معرفی می ‌شود
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود