Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به منظور رعایت حال روزه‌داران پلیس با افرادی که در ملاعام اقدام به روزه‌خواری کنند برخورد شدید می‌کند. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ استانها لرستان نظرات

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پلدختر اظهار داشت: نیروی انتظامی برای ماه رمضان  تمهیداتی اندیشیده تا با کسانی که حرمت این ماه را نگه ندارند و در ملاعام اقدام به روزه خواری کنند برخوردکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه باید حرمت ماه مهمانی خدا نگه داشته شود افزود: نیروی انتظامی ابتدا کار فرهنگی امر به معروف و نهی از منکر را انجام داده است و مردم در این رابطه باید همکاری لازم را با نیروی انتظامی جهت پیشگیری از جرائم در این ماه داشته باشند.

فرمانده انتظامی پلدختر با اشاره به مسافرانی که در ماه مبارک رمضان از شهرستان پلدختر تردد می‌کنند عنوان کرد: فردا جلسه‌ای با ادارات دولتی برگزار می‌کنیم تا چند مرکز توزیع غذا معرفی و غذای مورد نیاز مسافران را طبخ کنند و با سایر مراکزی که مجوز فعالیت از اصناف ونیروی انتطامی ندارند چنانچه خلاف قانون عمل کنند با آنها برخورد می‌شود.

وی بیان کرد‌: اقدام به روزه خواری در انظار عمومی عدم احترام به حقوق سایر اقشار جامعه است که به حقوق دیگران واحترام به  شهروندان قائل نیست بنابراین کنیروی انتظامی با آنها برخورد می‌کند.

عبدالوند تصریح کرد: نیروی انتظامی پلدختر با راه‌اندازی گشت‌های ارشاد و گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر این جرم را پیگیری خواهد کرد  واز ادارات نیز انتظار داریم همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۸۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست مجموعه فرهنگی، تاریخی حافظیه بابیان اینکه برخورد مناسب متولیان و مراقبین آثار، اهمیت بسزایی در توسعه صنعت گردشگری دارد، تأکید کرد: چنانچه نحوه برخورد با مسافران و گردشگران متناسب با اصول رفتاری در حوزه گردشگری باشد به‌طور حتم عاملی برای سفر دوباره گردشگران به مقصد سفر خواهد بود.وی یادآور شد: هرساله آرامگاه حافظ با استقبال بی‌نظیر از سوی گردشگران داخلی و خارجی مواجه شده، به‌گونه‌ای که این مجموعه همواره در صدر مکان‌های پُربازدید گردشگری استان و کشور قرار دارد.

کد خبر 846077 برچسب‌ها خبر مهم شهر شيراز حافظه

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • کوه‌خواری در روز روشن در منطقه ۲ پایتخت
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در پایتخت
  • یک خانواده رمال افغانستانی در فردیس دستگیر شدند
  • نیروی خاطی در حافظیه توبیخ شد + فیلم
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی؛ از حبس ۴۵ روزه تا جزای نقدی برای آگهی دهندگان+ تصویر