Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@15:43:22 GMT

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۸۵۳۱

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، متن کامل این تذکرات که توسط علی‌اکبر رنجبرزاده قرائت شد به شرح زیر است:

کوسه‌غراوی نماینده مینودشت به وزیر نیرو: علت عدم تخصیص اعتبار لازم به سد چایلی بر روی رودخانه اترک چیست که عدم اجرای پروژه باعث نابودی زمین‌های کشاورزی و ورود ریزگردها به منطقه می‌شود؟

قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه به وزیر آموزش و پرورش: چرا برای وضعیت معیشت فرهنگیان چاره‌اندیشی فوری صورت نمی‌گیرد؟ هنوز پاداش پایان خدمت سنوات فرهنگیان پرداخت نشده است و در مراجعه به مدیران استانی با آنها برخورد مناسبی صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی نماینده تهران به وزیر علوم و تحقیقات: گزارش اقدامات مربوط به ساماندهی نظام ملی آمار و اطلاعات پژوهشی و فناوری جامع و کارآمد موضوع بند دو سیاست‌های کلی علم و فناوری، به وزیر علوم و تحقیقات:‌ در خصوص گزارش اقدامات مربوط به تبدیل ایران به مرکز ثبت مقالات علمی سایر کشورها به ویژه جهان اسلام به عنوان تکلیف ناشی از سیاست‌های کلی علم و فناوری

شیویاری نماینده میانه به وزیر علوم و تحقیقات: مدرک‌گرایی در برخی دانشگاه‌های کشور بیداد می‌کند، ارزش علم و دانش را به پایین‌ترین درجه خود رسانده است.

بیگلری نماینده سقز به وزیر بهداشت و درمان: علت کمبود بهورز خانم در سقز و بانه چیست؟ آیا خبر دارید به علت نبود بهروز خانم در بسیاری از خانه‌های بهداشت سقز و بانه خانم‌ها به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه نمی‌کنند و در آینده باعث مشکل جدی خواهد شد؟ به وزیر کشور: علت اخراج نکردن کارگرهای اتباع خارجی چیست؟ آیا خبر دارید بسیاری از شهروندان ایرانی بیکار مطلق هستند و کارگران تبعه خارجی فرصت کار را از آنها گرفته‌اند؟

مرادی نماینده مریوان به رییس‌جمهور: بی‌تدبیری سازمان بنیاد شهید در مورد عدم توجه به شیمیایی‌های دوران جنگ تحمیلی استان کردستان بخصوص شهرستان‌های مریوان و سروآباد، به وزیر کشور و وزیر اقتصاد، به وزیر صنعت و معدن: عدم ساماندهی مرزهای کشور و تاخیر در تعیین تکلیف مرزهای کشور، به رییس‌جمهور: تاخیر در مصوبه هیات دولت در مورد مرزهای کشور، به وزیر ارتباطات و فناوری: دلیل عدم توجه به مناطق روستایی شهرهای مرزی در رابطه با آنتن‌دهی موبایل و اینترنت چیست؟

حسن‌خانی نماینده فردوس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: جدیت و تدبیر برای پیشگیری از تبعیض در اعتبارات در وزارت رفاه و سازمان تامین اجتماعی در شهرستان‌های مختلف کشور.

یارمحمدی نماینده زاهدان به وزیر آموزش و پرورش: تاخیر و تعلل در پرداخت هشت ماه حقوق معلمان سیستان و بلوچستان، به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: تاخیر در انتصاب مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان

بیگلری نماینده سقز به وزیر راه و شهرسازی: علت اینکه کنارگذر سقز در سفر یک و نیم سال قبل شما به کردستان باز شد و پس از مدت کمی مسدود شد و هنوز نیز بازگشایی نشده است، چیست؟ به وزیر راه و شهرسازی: علت تاخیر در واگذاری مناقصه ساخت باند فرودگاه سقز که قرار بود شش ماه قبل برگزار شود، چیست، به رییس‌جمهور: علت مطرح نکردن اصلاحیه طرح ساماندهی بازارچه‌های مرزی در هیات دولت چیست.

یارمحمدی نماینده زاهدان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: استفاده بهینه از ظرفیت‌های صنعت و معدن استان در دستور کار قرار گیرد، به رییس‌جمهور: استفاده از ظرفیت گردشگری و کسب و کارهای خرد در استان.

مفتح نماینده تویسرکان به رییس‌جمهور: ممنوعیت ورود سیر به کشور و ایجاد تسهیلات لازم برای صادرات سیر به ویژه سیر تولیدی در شهرستان تویسرکان.

بیگلری نماینده سقز و بانه به وزیر ارتباطات و فناوری: علت کم کاری در حوزه اینترنت روستایی و آنتن‌دهی موبایل روستایی در کردستان چیست؟

شریعت‌نژاد نماینده تنکابن به وزیر راه و شهرسازی: چرا با بی‌تدبیری در خصوص حریم راه‌ها، مردم را در مقابل مسئولیت قرار داده‌اید و موجب نارضایتی مردم را فراهم کرده‌اید؟ به وزیر بهداشت و درمان: چرا هیچگونه برنامه‌ای برای ارتقای سطح خدمات‌دهی به بیماران دیالیزی شهرستان‌های تنکابن و رامسر وجود ندارد؟

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۸۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، آیین معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور در ساری برگزار می‌شود.


نماینده ولی فقیه در مازندران در این آیین با بیان اینکه انتظار میرفت سلسله تغییرات استانداران در مازندران در دوره استانداری آقای حسینی پور پایان یابد و سید محمود حسینی پور همچنان تا پایان دولت سیزدهم استاندار مازندران باقی بماند، اما نشد.
آیت الله محمدی لایینی از اقدامات حسینی پور در استان قدردانی کرد و گفت: اقدامات حسینی پور در استان به ویژه در موضوع جلوگیری از زمین خواری با تشکیل ستاد و پیگیری‌های جدی او ارزشمند است.
امام جمعه ساری با بیان اینکه امید می‌رود در دوره کنونی حضور استاندار غیر بومی در مازندران هم موثر باشد از استاندار جدید خواست با شناسایی خلا‌های موجود در مازندران در بخش‌های کشاورزی، گردشگری، صنایع تبدیلی و ... خدمات ارزنده‌ای به استان ارایه دهد.
نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: زیر ساخت‌های حمل و نقل در مازندران با توجه به تردد زیاد مسافران در این استان از سوی دولت باید با جدیت پیگیری و برای اجرایی شدن آن اقدام شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی هم با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با استاندار جدید تعامل و همکاری خواهند داشت
از وزیر کشور خواست با ارایه اختیارات کامل به استاندار مازندران در کنار تصمیمات دولت سیزدهم به رفع مشکلات استان سرعت بخشد
بابایی کارنامی با اشاره به مصوبه جدید دولت در سفر به سمنان در احداث سد فینسک، از وزیر کشور خواست ساخت این سد متوقف شود چرا که مازندران خود از کمبود منابع آبی رنج می‌برد و احداث سد فینیسک خط قرمز استان مازندران محسوب می‌شود.

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • خبر مهم وحیدی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران با حضور وزیر کشور
  • حمایت معاونت علمی از انعکاس دستاورد‌های امیدآفرین دانش‌بنیان توسط دستگاه‌های اجرایی
  • کناره گیری یک عضو دیگر حزب حاکم محافظه کار انگلیس
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند