Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی ایرا، مجری برگزاری آموزش آنلاین دوره‌های آموزش زبان انگلیسی جایگزین EPT شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد، برگزاری دوره‌های آموزش زبان انگلیسی، روش جدیدی است که به عنوان جایگزین آزمون EPT معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

که توسط واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اجرا خواهد شد.

دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد می توانند به جای شرکت در آزمون EPT در این دوره ها شرکت نمایند. این دوره در سه سطح برگزار می‌شود و اگر دانشجو بتواند در امتحان پایان ترم نمره ۵۰ کسب نماید، نمره او جایگزین نمره EPT خواهد شد. با استفاده از واحد الکترونیک دانشگاه آزاد، دانشجویان دوره دکتری می توانند از مزایای کلاس آنلاین نظیر، دسترسی به فایل کلاس در طولانی مدت و اتصال از هر نقطه ای به کلاس بهره‌مند شوند.

گفتن است واحد الکتررونیک دانشگاه آزاد، به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی ایران شناخته می‌شود و تا کنون بیش از ۲۰ هزار دانشجو به صورت آنلاین مشغول به تحصیل بوده‌اند.

دانشجویان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دوره های کوتاه مدت واحد الکترونیکی به آدرس http://sc.iauec.ac.ir مراجعه نمایند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال دانشجویان برادر منطقه پنج دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت هفت تیم ملایر، همدان، سنندج، کرمانشاه، اراک، بیجار و خرم آباد از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ فروردین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایربرگزار و در نهایت تیم‌های خرم‌آباد و کرمانشاه به دیدار رده‌بندی و تیم‌های ملایر و اراک به دیدار نهایی راه یافتند.

در این مسابقات تیم کرمانشاه به مقام سوم دست یافت، تیم ملایر دوم شد و تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک مقام قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور + سایت ثبت‌ نام
  • جزییات پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد در دانشگاه پیام نور
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • دانشگاه آزاد آبادان میزبان نشست سراسری مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان
  • هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران آغاز به کار کرد
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد هجدهمین دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • نشاط حاصل از فهم فناوری؛ بزرگترین دستاورد این دوره از مسابقات بین المللی ربوکاپ است/ مسابقات تزئینی نیستند، حمایت دولت ضروری است
  • آغاز به کار هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد