Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@17:09:44 GMT

خرم‌آباد| ۶۰ درصد اعتبار اشتغال فراگیر در لرستان جذب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۹۱۵۹

خرم‌آباد| ۶۰ درصد اعتبار اشتغال فراگیر در لرستان جذب شد

استاندار لرستان گفت: حدود ۵۰ الی ۶۰ درصد اعتبار اشتغال فراگیر در استان لرستان جذب‌شده و مابقی در حال جذب است. ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد سید موسی خادمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت جذب تسهیلات اشتغال فراگیر و تسهیلات روستایی و عشایری از محل صندوق توسعه ملی اظهار داشت: این منابع سال گذشته با حمایت جدی که دولت داشت برای بحث اشتغال تخصیص داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تسهیلات روستایی و عشایری با نرخ شش درصد است که تسهیلاتی ارزان و خوب است که رقابت در جذب آن وجود دارد، تاکنون بخشی در استان جذب‌شده و امروز تأکید شد تا پایان خردادماه و حداکثر تیرماه همه منابع تخصیص داده‌شده جذب شود.

استاندار لرستان بابیان اینکه برای بانک‌ها و سهمیه‌بندی تعیین‌شده است که هر هفته نسبت به جذب این منابع اقدام کنند و بتوانیم سهم استان را در پایان زمان ممکن جذب کنیم عنوان کرد: در راستای اشتغال فراگیر نیز کارهای خوبی انجام‌شده است، برخی بانک‌ها مشکل داشتند که تأکید شد به کار خود سرعت دهند، از حدود 202 میلیارد تومانی که ابلاغ‌شده حدود 50 الی 60 درصد جذب‌شده و مابقی در حال جذب است.

وی بیان کرد: تسهیلات اشتغال مشاغل خانگی نیز حدود بین 50 الی 60 درصد جذب‌شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند، پنج میلیون تومان وام با بهره چهار درصد است که بر اساس ضوابط کار پیگیری کنند و از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

خادمی تصریح کرد: به نظر می‌رسد علی رقم مشکلاتی که به لحاظ منابع مالی در کشور وجود دارد ولی اگر افراد به دنبال کار باشند این منابع خوب است و می‌تواند استفاده کند؛ مقداری اطلاع‌رسانی رسانه‌ها بیشتر شود تا افراد از این تسهیلات استفاده کنند، این منابع در دست افراد خاص نمی‌چرخد و اگر مردم خبردار نشوند عده‌ای که در گوشه و کنار ادارات می‌چرخند از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: نباید با سرعت عادی کارکنیم چون عقب‌تر از بقیه استان‌ها هستیم و اگر قرار باشد جایگاه استان عوض شود باید با سرعتی بالاتر از مابقی استان‌ها کار شود و اگر مدیری خوب کار خود را انجام ندهد از همه ابزارهای لازم برای برخورد و جابه‌جایی مدیران استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از پیشرفت ۷۷ درصدی گام نخست پروژه جهاد آبرسانی در استان خبر داد و گفت: از ابتدای شروع این پروژه در اسفندماه ۱۴۰۱ تا الان ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار به طرح جهاد آبرسانی همدان اختصاص پیدا کرده و پیشرفت فیزیکی ما بیش از میانگین کشوری است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: آبرسانی به ۱۶۰ روستا در گام اول هدف‌گذاری شده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی استان در حال انجام است تا بتوانیم مشکل آب شرب روستاهای دارای تنش آبی را در کمترین زمان ممکن حل کنیم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان همدان، بختیاری‌فر با اشاره به تخصیص ۳۰۴ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی استان مطرح کرد: ۵۰۹ میلیارد تومان برای گام نخست این پروژه در نظر گرفته شده و پیگیر جذب منابع هستیم تا رونق و جهشی در پروژه‌های آبرسانی استان داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از فصل تابستان باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای تأمین پایدار آب در استان انجام شود، تصریح کرد: با توجه به وضعیت منابع آبی استان و تجربیاتی که از تنش آبی در سال‌های گذشته داشتیم، آب برای ما موضوع مهمی است و از تمام ظرفیت خود برای تأمین آب پایدار ساکنان روستاها و شهرهای استان استفاده می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان افزود: آبرسانی روستایی یکی از طرح‌های مهم دولت سیزدهم است که با توجه به اهمیت موضوع آب مورد توجه قرار گرفته و دولت سیزدهم عزم جدی برای سیراب کردن همه روستانشینان دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • سطح اعتبار سنجی تسهیلات خرد دقیق‌تر می‌شود+ فیلم
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • تکمیل راه آهن دورود - خرم آباد از منابع مختلف پیگیری می شود