Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:16:31 GMT

آموزش پزشکی در ایران همتراز کشورهای پیشرفته است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۹۲۹۴

آموزش پزشکی در ایران همتراز کشورهای پیشرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر علی دباغ در اولین جشنواره آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ که با حضور رئیس کل و رئیس شورای عالی نظام پزشکی، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ برگزار شد، افزود: تلاش کردیم در اولین جشنواره، از اساتید پیشکسوت پزشکی که در امر آموزش نقش آفرینی کرده اند، تقدیر و تشکر کنیم که با توجه به همین موضوع، نام بیش از ۱۰۰ نفر از اساتید به چشم می آید که بضاعت ما در حد تقدیر از این تعداد پیشکسوت پزشکی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به فرآیندهای آموزشی در اولین جشنواره آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ، گفت: بیش از ۳۰ فرایند آموزشی به جشنواره ارسال شد که هر فرایند توسط ۱۰ دارو مورد بررسی و انتخاب قرار گرفت.

معاون آموزشی و پژوهشی نظام پزشکی تهران بزرگ، تاکید کرد: آموزش پزشکی در کشور به درخت تنومندی تبدیل شده که شانه به شانه علم پزشکی در کشورهای پیشرفته، قد علم کرده است.

دباغ با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اولین جشنواره آموزشی نظام پزشکی تهران بزرگ، ابراز امیدواری کرد نتایج این جشنواره در راستای ارتقای علمی و جایگاه جامعه پزشکی کشور مورد استفاده قرار بگیرد.

کد خبر 4298674 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: جامعه پزشکی سازمان نظام پزشکی وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو دارو تعرفه های پزشکی سرطان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران سازمان نظام پزشکی دیابت علی اصغر پیوندی کمیسیون بهداشت و درمان ژنتیک افسردگی بیماری های قلبی و عروقی پزشکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران

محمد رئیس زاده، در مراسم رونمایی از سامانه جامع انتظامی سازمان نظام پزشکی ضمن قدردانی ویژه از مسئولیت‌پذیری و دلسوزی تمامی دست‌اندرکاران تولید و طراحی این سامانه، گفت: سامانه جامع انتظامی با زحمات شبانه روزی چندین ماهه مرکز آمار و فناوری اطلاعات و معاونت انتظامی سازمان نظام پزشکی در جهت خدمت به مردم و اعضای جامعه پزشکی، پیگیری حق و حقوق بیماران، غیر حضوری شدن مراجعات و تکریم اعضای جامعه پزشکی رونمایی شد.

وی با بیان اینکه سامانه جامع انتظامی رسیدگی به پرونده‌های انتظامی را در معاونت انتظامی و نیز هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی تسهیل می‌کند، اظهار داشت: سامانه جامع انتظامی علاوه بر ساماندهی داده‌های هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی‌ها، همچنین این امکان را فراهم می‌کند که بتوانیم از حجم عظیم و ارزشمند داده‌ها در امر پژوهش و تحقیقات، رصد و مدیریت شکایات در حوزه انتظامی، رصد اخبار و پیشگیری از قصور و تقصیر در جامعه پزشکی استفاده کنیم.

رئیس زاده با اشاره به عملکرد بسیار شایسته مرکز آمار و فن آوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی در ایجاد زیرساخت‌ها،  احصا فرایندها و پیاده سازی آن، افزود: مرکز آمار و فناوری اطلاعات سازمان نظام پزشکی کار پیچیده‌ای را در مقیاس حوزه فناوری اطلاعات قوه قضائیه و شبیه سامانه ثنا انجام داده و این کار ماندگار در وهله اول به نفع مردم و سپس اعضای جامعه پزشکی است.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران با بیان اینکه راه اندازی سامانه جامع انتظامی منجر به کاهش بار مراجعات مردم به هیأت‌های انتظامی نظام پزشکی می‌شود، ابراز امیدواری کرد که نظام پزشکی شهرستان‌ها نسبت به بهره مندی از ظرفیت سامانه جامع انتظامی ملزم شوند و همچنین استفاده از این سامانه به کاربران و جامعه پزشکی آموزش داده شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • اجرای طرح‌های بزرگ آب و برق در 20 کشور جهان توسط مهندسان بومی
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • رئیسی: پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم/ انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • تقدیر از مقام شامخ معلم و استاد به مناسبت دهه سرآمدی آموزش
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد؛ راه‌اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران
  • رئیس سازمان نظام پزشکی ایران خبر داد: راه اندازی سامانه‌ای برای پیگیری حقوق بیماران