Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم گفت: نگاه برخی از مسئولان تغییر کند و دریابند در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیت‌های بسیج به عنوان یک دستگاه عمل کننده باید گسترش یابد به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ نشست تخصصی معاونین و مدیران فرهنگی اجتماعی بسیج کارکنان دانشگاه هاو مراکز آموزش عالی به ریاست ابوالفضل نصیرزاده معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری – دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ابوالفضل نصیرزاده، معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی گفت: بسیج کارکنان دانشگاه‌ها به عنوان بطن آموزش عالی نقش ویژه‌ای برای رسیدن به اهداف و چشم انداز‌های کشور و کارآمد سازی بدنه علمی دارد. 
نصیرزاده طی سخنانی افزود: نیاز امروز کشور برای حل مشکلات داخلی و بین المللی رجوع به مدیریت انقلابی و جهادی و تفکر بسیجی است و نسخه جدیدی نمیخواهد، چرا که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ملت ما فقط با وحدت کلمه، تفکر بسیجی و حضور مدیران انقلابی و جهادی به موفقیت‌های بزرگ نائل آمده است.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری – دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی افزود: برای زنده نگهداشتن تفکر بسیجی و روحیه انقلابی و جهادی، شما مسئولان فرهنگی وظیفه دارد در نشست‌های بصیرتی به تبیین پنج شاخص اصلی انقلابی گری از نگاه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و شاخص‌های جنگ نرم و نفوذ دشمن بپردازید.
وی ادامه داد: اگر توجه کافی به مبانی و ارزش‌های انقلاب اسلامی که اعتقاد به اسلام ناب در مقابل اسلام آمریکایی است نداشته باشیم و در ترویج این ارزش‌ها کوتاهی کنیم قطعا منجر به تردید و انحراف از آرمان‌ها خواهد شد، همان گونه که بسیاری از انقلابیون به ظاهر معتقد در میانه راه منحرف شده و دچار بی بصیرتی شدند و با اسرار از قطار انقلاب پیاده شدند.
ابوالفضل نصیرزاده گفت: در مبانی و ارزش‌های اساسی انقلاب اسلامی توجه به ارزش‌های دینی، مردم سالاری دینی، پیشرفت، تحول و تکامل در سایه اسلام و حمایت از مظلومان جهان معیار‌های ارزشی حضرت امام خمینی (ره) از ابتدای انقلاب بوده است که متاسفانه در ترویج و تعمیق این ارزش‌ها در جامعه موفق نبودیم که نشانه‌های آن در تاثیر گذاری جنگ نرم دشمن در لایه‌های مختلف مردم کاملا مشهود است.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری – دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ادامه داد: با توجه به تهدیدات پیش رو علیرغم وجود مشکلات، معضلات و کاستی‌ها در مجموعه آموزش عالی بسیج وظیفه سنگینی دارد و بایستی شعار‌ها را به عمل مبدل کنیم تا به آرمان‌های انقلاب اسلامی برسیم.
نصیرزاده گفت: نگاه برخی از مسئولان هم بایستی تغییر کند و دریابند در زمان جنگ نرم تمام کشور خط مقدم است و فعالیت‌های بسیج به عنوان یک دستگاه عمل کننده باید گسترش یابد تا تجهیز لازم صورت گرفته و طرح ریزی لازم را نه تنها برای دفاع بلکه برای تهاجم به دشمن داشته باشیم.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بسیج کارکنان وزارت علوم تحقیقات و فناوری – دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی ضمن ابلاغ برنامه سال ۹۷ تصریح کرد: سال ۹۷ سال جدیت بیشتر در میدان عمل است و میزان فعالیت رده‌ها به صورت نوبه‌ای توسط بخش نظارتی رصد خواهد شد و اهم فعالیت‌ها هم در برگزاری نشست‌های بصیرتی، گسترش فعالیت‌های قرارگاه تاکتیکی مقابله با جنگ نرم در سطح دانشگاه‌ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال مولفه‌های انقلاب گری و روحیه جهادی به منظور سالم سازی محیط اداری و نیل به یک دانشگاه اسلامی و انقلابی خواهد بود.
درپایان این نشست به معاونین و مدیران برتر فرهنگی در سال ۹۶ لوح تقدیر اهداء شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

 نخستین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • آشنایی جامه هدف بهزیستی با معیارهای انقلاب با جهاد تبیین
  • هیات های اندیشه ورز در استان ها تشکیل شود
  • نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد