Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:24:37 GMT

44 میلیارد ریال برای محور خمین شازند تخصیص یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۹۷۶۹

44 میلیارد ریال برای محور خمین شازند تخصیص یافت

خمین - ایرنا - مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: 44 میلیارد ریال اعتبار برای چهار خطه کردن محور خمین - شازند اختصاص یافت.

مجید شارقی روز چهارشنبه درنشست با فرماندار خمین و بررسی طرح های راهسازی افزود: 34 میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارات ملی و 10 میلیارد ریال نیز استانی است.
وی اظهارکرد: برآورد اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه 100 میلیارد ریال است که حدود 50درصد آن تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شانقی ادامه داد: بهسازی و چهارخطه کردن محور خمین - قورچی باشی در امتداد جاده اصلی خمین - شازند به طول 10 کیلومتراجرا شده و 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی گفت: طرح های راهسازی با برنامه های پیش بینی شده و تعیین پیمانکار در حال اجرا است.
وی مهمترین طرح های راهسازی خمین را شامل محور خمین - الیگودرز، خمین - محلات، و کمربندی خمین - اراک عنوان کرد.
شارقی بیان کرد: از دیگر برنامه های توسعه راه های این شهرستان افزایش سطح کیفی محورها و 2 بانده شدن محور خمین - محلات حد فاصل روستای میشیجان و ورآباد است.
وی بیان کرد: اعتبار ابلاغ شده برای تامین قیر و راه سازی روستایی در سه ماه نخست امسال 68 میلیارد ریال است که بر اساس اعتبار تخصیص شهرستانی در طرح های روستایی اجرا می شود.
فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: محور خمین - شازند از ایمنی لازم برخوردار نیست و هر ساله با حوادث بسیاری مواجه است که می طلبد در 2 بانده شدن این محور تسریع شود.
احمد طهرانی افزود: در سال های اخیر این طرح روند کندی داشته و استاندارد سازی، تعریض و 2 بانده شدن آن مطالبه به حق مردم و مسئولان است.
وی خواستار تسریع در تکمیل طرح های راه سازی این شهرستان شد و گفت: 2 بانده شدن محورهای اراک - محلات، گلپایگان و الیگودرز در جذب سرمایه گذارتعیین کننده است.
طهرانی ادامه داد: محور خمین - قورچی باشی - شازند نیز مصوبه سفر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری است که با تاکید مسئولان روند کندی را طی می کند و نیازمند بررسی است.
شهرستان خمین دارای 531 کیلومتر راه ارتباطی شامل 361 کیلومتر راه روستایی و 171 کیلومتر راه اصلی است.
7277/3075

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه و شهرسازي اعتبار تخصيص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

حمید جهانگیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین برق طرح‌های کشاورزی شهرستان اردل منجر به انقلاب عظیمی در حوزه اشتغال شهرستان اردل می‌شود.

وی افزود: اختصاص اعتبار جهت احداث ساختمان شهرداری کاج، بهسازی و تعریض جاده‌های شهرستان اردل و خرید ماشین‌آلات و تجهیزات شهرداری‌های شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

نماینده شهرستان اردل در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به موضوع افزایش اعتبار تملک دارایی به شهرداری‌های شهرستان اردل گفت: به‌روزرسانی آمار جمعیتی شهرستان اردل، می‌تواند تخصیص اعتبارات را عادلانه کند.

کد خبر 749908

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • تخصیص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث مخزن آب آشامیدنی در گوجان
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • تخصیص ۵۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سدهای مازندران
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است