Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-08@05:03:08 GMT

“برلیانس” در کرج تاکسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۵۵۹۸۲۷

“برلیانس” در کرج تاکسی می‌شود

همزمان با طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر کرج، خودروی برلیانس نیز به عنوان تاکسی برای شهروندان کرجی بکارگیری خواهد شد. سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با اعلام این خبر گفت: متقاضیان دریافت این تاکسی می‌توانند با مراجعه به واحد نوسازی و توسعه ناوگان سازمان، در طرح پیش‌فروش خودروی برلیانس ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکندری افزود: طرح پیش‌فروش برلیانس تاکسی، به دو صورت نقدی و اقساطی و با شرایط ویژه اجرا می‌شود. سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر اضافه کرد: یکی از مزیت های این طرح نسبت به طرح های دیگر، برطرف شدن سخت‌گیری‌ها در حوزه تضامین بانکی بوده و رانندگان با دادن چک به صورت اقساط شش ماه به شش ماه می‌توانند خودروی جدیدشان را تحویل بگیرند. وی گفت: به فراخور مدت بازپرداخت و مبلغ وامی که راننده تاکسی تقاضای استفاده دارد، نرخ سود متفاوت و میانگین آن حدود ۱۶ درصد است. اسکندری تصریح کرد: برای افرادی که قصد دارند از تسهیلات تاکسیرانی استفاده کنند نرخ خودرو برلیانس تاکسی ۴۳ میلیون و پانصد هزار تومان است، ولی به افرادی که متقاضی دریافت خودرو به صورت نقدی باشند مبلغ ۲۰ میلیون ریال تخفیف داده خواهد شد.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 تاکسی چک حمل و نقل خودرو سازمان حمل و نقل موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۵۵۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب از فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سامان محمدی امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ اظهار کرد: یک مرد سالخورده بر اثر برخورد با خودروی سنگین نفتکش در بلوار شهید مهدی باکری شهر میاندوآب جان خود را از دست داد.

وی افزود: این حادثه دلخراش ساعتی پیش روی داد، مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب تصریح کرد: این فرد زیر لاستیک خودروی سنگین گیر کرده بود که پس از حضور تیم‌های عملیات امدادی و آتش‌نشانی پس از رهایی به گلشن‌زهرا انتقال داده شد.

کد خبر 750804

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • عاقبت تصادف وحشتناک خودروی ایرانی با تیگو ۷؛ این چه وضعشه؟! | فیلم
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • فوت دردناک پیرمرد میاندوآبی زیر چرخ‌های نفتکش